vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten?

Reply

Thread Tools
Old 17 huhtikuu 2009, 12:59
Uusi Jäsen

Default Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten?

Hei,
Kun napsautan sähköpostiosoite, joka on Internet-sivulla, my old sähköpostiosoite ponnahtaa ylös pidä käyttää. Miten voin muuttaa joten uusi sähköpostiosoite pop up? Ja se, että se, mitä kutsutaan oletusarvoisesti sähköpostin? Joo, olen tietokoneella nuken ... käytin on Outlook Expressin kanssa vanhan tilin, ja nyt olen msn. Olin itse asiassa melko käytät Outlook Expressiä, mutta et tiedä miten muutat siihenkään.
Kiitos, että mitään apua!
Debi
Old 19 huhtikuu 2009, 03:01
Rahoittajien ryhmän

Default Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten?

Ok, tervetuloa foorumeissa Debi

Ensinnäkin lataa ja asentaa uusimman version Windows Live

Sitten oikealle napsauta Käynnistä-painiketta ja valitsemalla Ominaisuudet, jotka Käynnistä-valikko-välilehti, valitse Windows Live Mail oletusarvon sähköpostiohjelmaa.

Avaa se ja ajetaan läpi lyhyellä automatisoitu vaiheet ja olet LAJITTELE!

Mitään ongelmia, älä epäröi kysyä
Ollie.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelmia sähköpostiviestien lähettäminen Tietyt Sähköpostiosoitteisto JonHig Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 0 27. toukokuuta 2009 21:09
Toinen Sähköpostiosoitteisto valenta Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 26. Jan 2008 16:49
Lainaus tarvitaan kiitos - komentojono email pitopaikkaan verkkosivuilla VisualBalance Web Design, Hosting & SEO 1 30. marraskuu 2007 17:11
IP-osoite? Nic Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 17. marraskuu 2007 08:46
IP-osoite antbann Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 2. marraskuu 2007 08:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.