![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Kun napsautan sähköpostiosoite, joka on Internet-sivulla, my old sähköpostiosoite ponnahtaa ylös pidä käyttää. Miten voin muuttaa joten uusi sähköpostiosoite pop up? Ja se, että se, mitä kutsutaan oletusarvoisesti sähköpostin? Joo, olen tietokoneella nuken ... käytin on Outlook Expressin kanssa vanhan tilin, ja nyt olen msn. Olin itse asiassa melko käytät Outlook Expressiä, mutta et tiedä miten muutat siihenkään. Kiitos, että mitään apua! Debi |
|
| |||
| |||
| Ok, tervetuloa foorumeissa Debi ![]() Ensinnäkin lataa ja asentaa uusimman version Windows Live Sitten oikealle napsauta Käynnistä-painiketta ja valitsemalla Ominaisuudet, jotka Käynnistä-valikko-välilehti, valitse Windows Live Mail oletusarvon sähköpostiohjelmaa. Avaa se ja ajetaan läpi lyhyellä automatisoitu vaiheet ja olet LAJITTELE! Mitään ongelmia, älä epäröi kysyä ![]() Ollie.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia sähköpostiviestien lähettäminen Tietyt Sähköpostiosoitteisto | JonHig | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 27. toukokuuta 2009 21:09 |
| Toinen Sähköpostiosoitteisto | valenta | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 26. Jan 2008 16:49 |
| Lainaus tarvitaan kiitos - komentojono email pitopaikkaan verkkosivuilla | VisualBalance | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30. marraskuu 2007 17:11 |
| IP-osoite? | Nic | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 17. marraskuu 2007 08:46 |
| IP-osoite | antbann | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 2. marraskuu 2007 08:43 |
| Thread Tools | |
| |