mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Wanneer u klikt op een website per e-mail adres, mijn oude e-mailadres komt. Hoe?

Reply

Thread Tools
Old 17 apr 2009, 12:59
Nieuw Lid Fractie

Default Wanneer u klikt op een website per e-mail adres, mijn oude e-mailadres komt. Hoe?

Hoi,
Als ik klik op een e-mail adres dat op een website, mijn oude e-mailadres opduikt om te worden gebruikt. Hoe verander ik dus mijn nieuwe e-mail adres zal opduiken? En is dat wat heet een standaard e-mail? Ja, ik ben een computer dummy ... Ik gebruik Outlook Express te hebben met de oude rekening, en nu heb ik msn. Ik wil eigenlijk liever gebruik outlook express, maar niet weet hoe om dat te veranderen zijn.
Bedankt voor alle hulp!
Debi
Old 19 apr 2009, 03:01
Donor Groep

Default Wanneer u klikt op een website per e-mail adres, mijn oude e-mailadres komt. Hoe?

Ok, welkom op de forums Debi

Ten eerste download en installeer de nieuwste versie van Windows Live

Klik met de rechtermuisknop op Start en kies eigenschappen, onder het tabblad Menu Start, selecteert u Windows Live Mail als standaard e-mail programma.

Open het oprichten en besturen via de korte geautomatiseerde stappen en je bent gesorteerd!

Eventuele problemen, aarzel dan niet om te vragen
Ollie.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen met het verzenden van e-mails naar bepaalde e-mailadres JonHig E-mail, VoIP & IM Overleg 0 27 mei 2009 21:09
Een ander e-mailadres Valenta E-mail, VoIP & IM Overleg 4 26 Jan 2008 16:49
Quote needed please - script voor e-mail faciliteit op website VisualBalance Web Design, Hosting & SEO 1 30 nov 2007 17:11
IP-adres? Nic Netwerken, modems & VoIP 3 17 nov 2007 08:46
Ip adres antbann Netwerken, modems & VoIP 1 2nd Nov 2007 08:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.