mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

När jag klickar på en länk i Windows Mail det inte tar mig till Internet Site

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 12:35
New Member Group

Default När jag klickar på en länk i Windows Mail det inte tar mig till Internet Site

när jag klickar på en länk i Windows Mail det inte tar mig till webbplats

även när jag skickar en bild via fönster post om jag vill kolla mail jag har skickat senare och klicka på den bifogade filen Jag har skickat, säger kontrollera om namn finns när det faktiskt existerar

Någon hjälp?
Pysa
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hur ger jag mina hörlurar till Sound Dela med andra på en webbplats. Winsome Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 5 10 september 2009 14:28
Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? Blitzgirl42 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 17 juni 2009 12:08
D-Link 302G inte kan ansluta till Internet lhoyex Nätverk, Modem & VoIP 1 10 juni 2009 15:44
Bärbar dator kraschar när jag klickar på vissa länkar 2815davidtester Webbläsare & FTP Klienter 3 3 januari 2008 17:28
Windows XP högerklicka menyer visade delvis ibland (scr Hehatit General Software Chat 1 14 mars 2007 10:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.