![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, kan nogen hjælpe please. I de seneste par dage min Outlook Express vil sende e-mails, men ikke modtage dem. Den anden e-mail-konti, fungerer fint, men ikke mine. Jeg har forsøgt at slette kontoen derefter sættes på, men stadig ikke vil arbejde. Alle fik nogen ideer. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvem får du din e-mail gennem? De kan have en server ned eller kan have ændret noget deres ende. Måske prøve at kalde dem.
| |||
| |||
| Hi Hybr! D, tak for hurtigt svar. Jeg får mit internet via det franske postvæsen. Alt andet er i orden nobel herunder e-mails går til andre konti i Outlook Express. Det er bare mit ene, der ikke vil arbejde. |
|
| |||
| |||
| Er de andre konti med postvæsenet? |
|
| |||
| |||
| Ja, og der er intet galt med dem. Jeg så på de indstillinger, og alt ser det samme. |
|
| |||
| |||
| Tja, det franske postvæsen er stor, er det ikke alle e-mail-konti gå igennem den samme server. Kan du logge ind regnskaberne webmail? Det ville bekræfte kontoen er levende og brugernavn / adgangskode er korrekte. Hvis du er 100% om de indstillinger, så ville jeg ringe til dem, og ikke meget andet du kan gøre. Dette er en almindelig fejl og normalt en udstede deres ende, der løser i 24-48 timer. |
|
| |||
| |||
| Ingen kan ikke komme ind kigge på min konto eller noget. |
|
| |||
| |||
| Hi Hybr! D, jeg nu har formået at komme ind i mit postkontor konto på deres hjemmeside og tjekke min e-mails der. Fra at jeg tændt Outlook Express, og nu har besluttet at arbejde. Ved ikke hvordan, men det arbejder på i øjeblikket. Tak for din hjælp. Udhus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MS Outlook - Jeg er i stand til at sende mails, men jeg cant modtage | ttoshiba | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 5. jun 2009 02:35 |
| Ude af stand til at sende e-mails fra Outlook 2003 med orange. | saholt | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 27 februar 2008 15:48 |
| Outlook 2007 plejer sende / modtage. | mattski1624 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 26th Dec 2007 14:42 |
| OE sende / modtage | redragon | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 19 december 2007 18:20 |
| Outlook 2003 sende og modtage problem | PVM | Office Suites & Applications | 2 | 16. sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |