mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Hvorfor kan jeg sende men ikke modtage e-mails

Reply

Thread Tools
Old 13. maj 2009, 05:34
Medlem Gruppen

Default Hvorfor kan jeg sende men ikke modtage e-mails

Hej, kan nogen hjælpe please. I de seneste par dage min Outlook Express vil sende e-mails, men ikke modtage dem. Den anden e-mail-konti, fungerer fint, men ikke mine. Jeg har forsøgt at slette kontoen derefter sættes på, men stadig ikke vil arbejde. Alle fik nogen ideer. Tak.
Old 13. maj 2009, 05:35
Administrator Gruppen

Hvem får du din e-mail gennem? De kan have en server ned eller kan have ændret noget deres ende. Måske prøve at kalde dem.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13. maj 2009, 05:40
Medlem Gruppen

Hi Hybr! D, tak for hurtigt svar. Jeg får mit internet via det franske postvæsen. Alt andet er i orden nobel herunder e-mails går til andre konti i Outlook Express. Det er bare mit ene, der ikke vil arbejde.
Old 13. maj 2009, 05:41
Administrator Gruppen

Er de andre konti med postvæsenet?
Old 13. maj 2009, 05:44
Medlem Gruppen

Ja, og der er intet galt med dem. Jeg så på de indstillinger, og alt ser det samme.
Old 13. maj 2009, 05:45
Administrator Gruppen

Tja, det franske postvæsen er stor, er det ikke alle e-mail-konti gå igennem den samme server.

Kan du logge ind regnskaberne webmail? Det ville bekræfte kontoen er levende og brugernavn / adgangskode er korrekte.

Hvis du er 100% om de indstillinger, så ville jeg ringe til dem, og ikke meget andet du kan gøre.

Dette er en almindelig fejl og normalt en udstede deres ende, der løser i 24-48 timer.
Old 13. maj 2009, 05:50
Medlem Gruppen

Ingen kan ikke komme ind kigge på min konto eller noget.
Old 13. maj 2009, 06:04
Medlem Gruppen

Hi Hybr! D, jeg nu har formået at komme ind i mit postkontor konto på deres hjemmeside og tjekke min e-mails der. Fra at jeg tændt Outlook Express, og nu har besluttet at arbejde. Ved ikke hvordan, men det arbejder på i øjeblikket. Tak for din hjælp. Udhus
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
MS Outlook - Jeg er i stand til at sende mails, men jeg cant modtage ttoshiba E-mail, VoIP og IM Discussion 0 5. jun 2009 02:35
Ude af stand til at sende e-mails fra Outlook 2003 med orange. saholt E-mail, VoIP og IM Discussion 1 27 februar 2008 15:48
Outlook 2007 plejer sende / modtage. mattski1624 E-mail, VoIP og IM Discussion 3 26th Dec 2007 14:42
OE sende / modtage redragon E-mail, VoIP og IM Discussion 2 19 december 2007 18:20
Outlook 2003 sende og modtage problem PVM Office Suites & Applications 2 16. sep 2007 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.