![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, kukaan voi auttaa, olkaa hyvä. Että viime päivinä olen Outlook Express lähettää sähköpostia mutta et vastaanottaa niitä. Muut sähköpostitilit tekevät hienoa mutta ei minun. Olen yrittänyt poistaa tilin sitten laskemisesta takaisin, mutta silti ei toimi. Jokainen sai ideoita. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuka sinä saat sähköpostin kautta? Ne voivat olla palvelimen alas tai saattanut muuttua jotain lopun. Ehkä yrität vaativat niitä.
| |||
| |||
| Hi hybr! D, kiitos nopean vastauksen. Saan internet postilaitoksen välityksellä. Kaikki muu toimii hyvin myös sähköpostiviestejä Syventymättä muita tilejä Outlook Express. Se on vain minun, joka ei toimi. |
|
| |||
| |||
| Onko muiden tilien kanssa postin? |
|
| |||
| |||
| Kyllä ja ei mitään vikaa ne. Katsoin asetukset ja kaikki näyttää samalta. |
|
| |||
| |||
| No, postitoimisto on suuri, eivätkä kaikki spostitilit läpi samalla palvelimella. Voitko kirjautua tilien webmail? Se vahvistaa, että tili on elävä ja käyttäjätunnus / salasana ovat oikein. Jos olet 100% noin asetukset sitten Pyydän niitä, ei paljon muuta voit tehdä. Tämä on yleinen vika ja yleensä kysymys niiden lopussa, että pyrkii 24-48 hrs. |
|
| |||
| |||
| No ei voi päästä tarkastella tilini tai mitään. |
|
| |||
| |||
| Hi hybr! D, olen nyt onnistunut saamaan osaksi minun postipankeilta huomioon niiden verkkosivuilla ja tarkistaa sähköpostiviestit siellä. Tästä olen päällä Outlook Express ja nyt se on päättänyt työnsä. Etkö tiedä, miten, mutta se toimii tällä hetkellä. Thanks for your help. Shed |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| MS Outlook - En voi lähettää sähköpostiviestejä mutta i cant vastaanottaa | ttoshiba | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 5th Jun 2009 02:35 |
| Pysty lähettämään sähköpostiviestejä Outlook 2003: oranssi. | saholt | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 27th Feb 2008 15:48 |
| Outlook 2007 tapana lähettää / vastaanottaa. | mattski1624 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Joulukuu 2007 14:42 |
| OE lähettää / vastaanottaa | redragon | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 19. Joulukuu 2007 18:20 |
| Outlook 2003 lähettää ja vastaanottaa ongelma | Pvm | Office Suites & Applications | 2 | 16. Sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |