![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, kan iemand helpen alstublieft. Voor de laatste paar dagen van mijn Outlook Express worden e-mails, maar niet ontvangen. De andere e-mail accounts werken goed, maar niet de mijne. Ik heb geprobeerd het schrappen van de rekening brengen dan weer op, maar het zal nog niet werken. Iedereen kreeg elke ideeën. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wie krijg je via je e-mail? Ze kunnen een server down of kan hebben veranderd wat hun einde. Misschien proberen ze bellen.
| |||
| |||
| Hi hybr! D, dank voor de snelle antwoord. Ik krijg mijn internet via de Franse posterijen. Alles werkt prima met inbegrip van e-mails te gaan op de andere accounts in Outlook Express. Het is gewoon mijn ene die zal niet werken. |
|
| |||
| |||
| Zijn de andere rekeningen bij het postkantoor? |
|
| |||
| |||
| Ja en niets mis met hen. Ik keek naar de instellingen en alles ziet er hetzelfde uit. |
|
| |||
| |||
| Nou, het postkantoor is groot, niet alle e-mailaccounts via dezelfde server. Kunt u zich aanmelden in de rekeningen webmail? Dit zou bevestigen dat de rekening is wonen en gebruikersnaam / wachtwoord correct zijn. Als je 100% over de instellingen dan ik zou noemen, niet veel anders kunnen doen. Dit is een gemeenschappelijke schuld en gewoonlijk een kwestie hun einde dat besluit in de 24-48 uur. |
|
| |||
| |||
| Nee niet in blik op mijn rekening of niets. |
|
| |||
| |||
| Hi hybr! D, ik heb nu in geslaagd om in mijn postkantoor account op hun website en controleer mijn e-mails daar. Vanaf dat ik ingeschakeld voor Outlook Express en nu heeft besloten om te werken. Weet niet hoe, maar het werkt op dit moment. Bedankt voor je hulp. Bergplaats |