![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, kan noen hjelpe takk. De siste dagene mine Outlook Express vil sende e-post, men ikke får dem. Den andre e-postkontoer arbeider fin, men ikke mine. Jeg har forsøkt å slette kontoen og deretter sette på igjen, men det likevel ikke vil fungere. Alle som har noen ideer. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvem får du din e-post gjennom? De kan ha en server, eller kanskje endret noe deres ende. Kanskje prøve å ringe dem.
| |||
| |||
| Hi Hybr! D, takk for raskt svar. Jeg får min internett via Posten. Alt annet fungerer fint, inkludert e-posten går til andre kontoer i Outlook Express. Det er bare meg som ikke vil fungere. |
|
| |||
| |||
| Er de andre kontoer med postkontoret? |
|
| |||
| |||
| Ja, og ikke noe galt med dem. Jeg så på den og alt ser likt ut. |
|
| |||
| |||
| Vel, postkontoret er stor, ikke alle e-postkontoer gå gjennom den samme serveren. Kan du logge inn på kontoer webmail? Som vil bekrefte at kontoen er aktiv og brukernavn / passord er riktig. Hvis du er 100% om innstillingene så jeg vil kalle dem, ikke mye annet du kan gjøre. Dette er en vanlig feil, og normalt en sak sin ende som svarer i 24-48 timer. |
|
| |||
| |||
| No kan ikke komme inn, se på kontoen min eller noe. |
|
| |||
| |||
| Hi Hybr! D, jeg har nå klart å komme inn på mitt postkontor konto på deres hjemmeside og sjekke e-post der. Fra at jeg slått på Outlook Express og nå har besluttet å arbeide. Vet ikke hvordan, men det fungerer for øyeblikket. Takk for hjelpen. Utebod |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MS Outlook - Jeg kunne sende post men jeg skrånende få | ttoshiba | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 5 juni 2009 02:35 |
| Kan ikke sende e-post fra Outlook 2003 med oransje. | saholt | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 27 februar 2008 15:48 |
| Outlook 2007 wont sende / motta. | mattski1624 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 desember 2007 14:42 |
| OE sende / motta | redragon | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 19 desember 2007 18:20 |
| Outlook 2003 sender og mottar problem | PVM | Office Suites & Applications | 2 | 16nde sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |