mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Varför kan jag skicka men inte ta emot e-post

Reply

Thread Tools
Old 13 maj 2009, 05:34
Ledamot Gruppen

Default Varför kan jag skicka men inte ta emot e-post

Hej, kan någon hjälpa snälla. För de senaste dagarna min Outlook Express kommer att skicka e-post men inte ta emot dem. De andra e-postkonton som fungerar bra, men inte min. Jag har försökt att radera kontot sedan sätta tillbaka den men det fortfarande inte fungerar. Den har några idéer. Tack.
Old 13 maj 2009, 05:35
Administrator Group

Vem vill du få din e-post via? De kan ha en server eller kan ha ändrats något i slutet. Kanske försöka ringa dem.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13 maj 2009, 05:40
Ledamot Gruppen

Hej Hybr! D, tack för snabbt svar. Jag får mitt internet via postverket. Allt annat fungerar bra även e-post gå in på andra konton i Outlook Express. Det är bara jag som inte kommer att fungera.
Old 13 maj 2009, 05:41
Administrator Group

Finns det andra konton med posten?
Old 13 maj 2009, 05:44
Ledamot Gruppen

Ja och inget fel med dem. Jag tittade på inställningarna och allt ser likadant ut.
Old 13 maj 2009, 05:45
Administrator Group

Ja, posten är stort, inte alla e-postkonton går igenom samma server.

Kan du logga in på konton webmail? Det skulle bekräfta att kontot är levande och användarnamn / lösenord är korrekta.

Om du är 100% om inställningarna skulle jag kallar dem, inte mycket annat du kan göra.

Detta är ett vanligt fel och normalt en fråga i slutet som leder i 24-48 timmar.
Old 13 maj 2009, 05:50
Ledamot Gruppen

Ingen kan inte komma in titt på mitt konto eller nåt.
Old 13 maj 2009, 06:04
Ledamot Gruppen

Hej Hybr! D har jag nu lyckats få in i mitt postkontor konto på deras hemsida och kolla min e-post där. Från att jag vände på Outlook Express och nu har beslutat att arbeta. Vet inte hur men det fungerar just nu. Tack för din hjälp. Bod
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
MS Outlook - Jag kan skicka mail men jag skränande få ttoshiba E-post, VoIP & IM Diskussion 0 5 juni 2009 02:35
Det går inte att skicka e-post från Outlook 2003 med orange. saholt E-post, VoIP & IM Diskussion 1 27 februari 2008 15:48
Outlook 2007 wont skicka / ta emot. mattski1624 E-post, VoIP & IM Diskussion 3 26 december 2007 14:42
OE skicka / ta emot redragon E-post, VoIP & IM Diskussion 2 19 december 2007 18:20
Outlook 2003 skicka och ta emot problem PVM Office Suites & Applications 2 16:e sep 2007 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.