![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, kan någon hjälpa snälla. För de senaste dagarna min Outlook Express kommer att skicka e-post men inte ta emot dem. De andra e-postkonton som fungerar bra, men inte min. Jag har försökt att radera kontot sedan sätta tillbaka den men det fortfarande inte fungerar. Den har några idéer. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vem vill du få din e-post via? De kan ha en server eller kan ha ändrats något i slutet. Kanske försöka ringa dem.
| |||
| |||
| Hej Hybr! D, tack för snabbt svar. Jag får mitt internet via postverket. Allt annat fungerar bra även e-post gå in på andra konton i Outlook Express. Det är bara jag som inte kommer att fungera. |
|
| |||
| |||
| Finns det andra konton med posten? |
|
| |||
| |||
| Ja och inget fel med dem. Jag tittade på inställningarna och allt ser likadant ut. |
|
| |||
| |||
| Ja, posten är stort, inte alla e-postkonton går igenom samma server. Kan du logga in på konton webmail? Det skulle bekräfta att kontot är levande och användarnamn / lösenord är korrekta. Om du är 100% om inställningarna skulle jag kallar dem, inte mycket annat du kan göra. Detta är ett vanligt fel och normalt en fråga i slutet som leder i 24-48 timmar. |
|
| |||
| |||
| Ingen kan inte komma in titt på mitt konto eller nåt. |
|
| |||
| |||
| Hej Hybr! D har jag nu lyckats få in i mitt postkontor konto på deras hemsida och kolla min e-post där. Från att jag vände på Outlook Express och nu har beslutat att arbeta. Vet inte hur men det fungerar just nu. Tack för din hjälp. Bod |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| MS Outlook - Jag kan skicka mail men jag skränande få | ttoshiba | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 5 juni 2009 02:35 |
| Det går inte att skicka e-post från Outlook 2003 med orange. | saholt | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 27 februari 2008 15:48 |
| Outlook 2007 wont skicka / ta emot. | mattski1624 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 26 december 2007 14:42 |
| OE skicka / ta emot | redragon | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 19 december 2007 18:20 |
| Outlook 2003 skicka och ta emot problem | PVM | Office Suites & Applications | 2 | 16:e sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |