vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Miksi Vastaukset Oma Outlook Sähköpostit Come Back Ilman formatointi?

Reply

Thread Tools
Old 23 helmikuu 2009, 09:32
Uusi Jäsen

Default Miksi Vastaukset Oma Outlook Sähköpostit Come Back Ilman formatointi?

Hi all,

Käytän Outlook (Office 2007) minun sähköposteja.

Ilmeisesti satunnaisesti joitakin vastauksia my emails palata muotoilematonta. Se ei ole todellakaan väliä, mutta joskus ihmiset vastata sähköposteihin kirjoittamalla niiden vieressä alkuperäisessä kysymyksiin erivärisiä / korosti jne. Se ei ole mahdollista erottaa jotka huomautuksensa ilman käsittelyssä teksti, joka osittain sotii objektia. Lisäksi en voi sitten vastata heille mitään muuta kuin mustaa kuriiri font (ei alleviivataan etc joko).

Selvästi minun sähköposti saapuu ne oikeat, muokattavissa muotoilua, koska ne pystyvät reagoimaan eri fontteja jne.

Mutta jossain niiden välillä ja minä, kaikki muotoilu menetetään.

Olen kiusaus syyttää muita, mutta se tapahtuu minulle säännöllisesti ja en voi olla miettimättä, siinä on jotain minun järjestelmä aiheuttaa sen ...

Kaikki apu tervetullutta.
Old 23 helmikuu 2009, 09:35
Administrator Group

Default Miksi Vastaukset Oma Outlook Sähköpostit Come Back Ilman formatointi?

Tapahtuu myös minua, esitin sen alas ongelmia jotkut niistä ihmisistä, email kuten lopun niin ei paljon voin tehdä asialle.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Outlook Express Virhe - Sähköpostit ei tulosta Sparkey 5 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 7 10 syyskuu 2009 14:11
Kaikki Outlook-sähköpostit menemättä spam alyann Office Suites & Applications 0 8. Jun 2009 15:12
Katoamassa Sähköpostit (luo) Outlook 2007 hansm14 Office Suites & Applications 0 3. Jun 2009 02:12
Getting Free Mail Providers Lähetä Sähköpostit Outlook antaminen pyynnöstä Tom Billington Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 7th Mar 2009 13:12
Ei Mahdollinen avata verkkolinkkejä kautta sähköpostiviestejä Outlook 2003 1199mac Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 5 20. Joulukuu 2007 03:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.