mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Hvorfor Svar til Min Outlook e-post komme tilbake uten formatering?

Reply

Thread Tools
Old 23 Feb 2009, 09:32
New Member Group

Default Hvorfor Svar til Min Outlook e-post komme tilbake uten formatering?

Hei alle,

Jeg bruker Outlook (Office 2007) for min e-poster.

Tilsynelatende tilfeldig, noen svar på min e-post kommer tilbake uformatert. Det gjør egentlig ikke saken, men noen ganger folk svare på e-post ved å skrive sine kommentarer siden mitt opprinnelige spørsmål i en annen farge / understreket osv. Det er ikke mulig å skille som er deres kommentarer uten å lese teksten, som delvis Tap objektet. Videre har jeg ikke kan deretter svare på dem i noe annet enn svart courier font (ingen understreket osv. enten).

Klart min e ankommer med dem i riktig, redigerbart formatering, fordi de er i stand til å reagere på forskjellige fonter etc.

Men et sted mellom dem og meg, alle går tapt.

Jeg er fristet til å klandre den andre, men det skjer med meg med jevne mellomrom, og jeg kan ikke hjelpe lurer på det er noe på mitt system forårsaker det ...

Hjelp verdsatt.
Old 23 Feb 2009, 09:35
Administrator Group

Default Hvorfor Svar til Min Outlook e-post komme tilbake uten formatering?

Skjer med meg, jeg setter det ned til et problem med noen av de personer jeg e like deres slutten så ikke mye jeg kan gjøre med det.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Outlook Express Feil - E-post vil ikke skrive ut Sparkey 5 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 7 10 september 2009 14:11
Alle Outlook e-post som går inn i spam alyann Office Suites & Applications 0 8 juni 2009 15:12
Forsvinning mailene (opprette) i Outlook 2007 hansm14 Office Suites & Applications 0 3 juni 2009 02:12
Komme fri postleverandører Send e-post til Outlook på forespørsel Tom Billington Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 7 mars 2009 13:12
Ikke ev å åpne linker via e-post i Outlook 2003 1199mac Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 5 20 desember 2007 03:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.