![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg bruker Outlook (Office 2007) for min e-poster. Tilsynelatende tilfeldig, noen svar på min e-post kommer tilbake uformatert. Det gjør egentlig ikke saken, men noen ganger folk svare på e-post ved å skrive sine kommentarer siden mitt opprinnelige spørsmål i en annen farge / understreket osv. Det er ikke mulig å skille som er deres kommentarer uten å lese teksten, som delvis Tap objektet. Videre har jeg ikke kan deretter svare på dem i noe annet enn svart courier font (ingen understreket osv. enten). Klart min e ankommer med dem i riktig, redigerbart formatering, fordi de er i stand til å reagere på forskjellige fonter etc. Men et sted mellom dem og meg, alle går tapt. Jeg er fristet til å klandre den andre, men det skjer med meg med jevne mellomrom, og jeg kan ikke hjelpe lurer på det er noe på mitt system forårsaker det ... Hjelp verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skjer med meg, jeg setter det ned til et problem med noen av de personer jeg e like deres slutten så ikke mye jeg kan gjøre med det.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Outlook Express Feil - E-post vil ikke skrive ut | Sparkey 5 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 10 september 2009 14:11 |
| Alle Outlook e-post som går inn i spam | alyann | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 15:12 |
| Forsvinning mailene (opprette) i Outlook 2007 | hansm14 | Office Suites & Applications | 0 | 3 juni 2009 02:12 |
| Komme fri postleverandører Send e-post til Outlook på forespørsel | Tom Billington | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 7 mars 2009 13:12 |
| Ikke ev å åpne linker via e-post i Outlook 2003 | 1199mac | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 5 | 20 desember 2007 03:58 |
| Thread Tools | |
| |