mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Varför Svar på Min Outlook post Come Back utan formatering?

Reply

Thread Tools
Old 23 februari 2009, 09:32
New Member Group

Default Varför Svar på Min Outlook post Come Back utan formatering?

Hej alla,

Jag använder Outlook (Office 2007) till min e-post.

Tydligen slumpmässigt några svar på mina mail komma tillbaka oformaterat. Det spelar ingen roll, men ibland människor svara på e-post genom att skriva sina kommentarer bredvid min ursprungliga frågorna i en annan färg / underströk etc. Det är inte möjligt att särskilja vilka är deras kommentarer utan att läsa texten, vilket delvis motverkar syftet. Dessutom kan jag då inte svara på dem på något annat än svart kurir font (ingen understrykning etc antingen).

Helt klart min e-post anländer med dem på riktigt, redigerbara formatering, eftersom de kan reagera på olika typsnitt etc.

Men någonstans mellan dem och mig, all formatering går förlorad.

Jag är frestad att skylla på andra, men det händer mig med jämna mellanrum och jag kan inte hjälpa att jag undrar det finns något på datorn som orsakar det ...

All hjälp uppskattas.
Old 23 februari 2009, 09:35
Administrator Group

Default Varför Svar på Min Outlook post Come Back utan formatering?

Händer mig också, jag ställde ner det till ett problem med några av de människor jag e som deras slutet så inte mycket jag kan göra åt det.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Outlook Express Error - E-post kommer inte att skriva ut Sparkey 5 E-post, VoIP & IM Diskussion 7 10 september 2009 14:11
Alla Outlook e-post gå in spam alyann Office Suites & Applications 0 8 juni 2009 15:12
Disappearing post (skapa) i Outlook 2007 hansm14 Office Suites & Applications 0 3 juni 2009 02:12
Få Gratis postleverantörer att skicka e-post till Outlook på begäran Tom Billington E-post, VoIP & IM Diskussion 1 7 mars 2009 13:12
Inte möjligt att öppna webblänkar via e-post i Outlook 2003 1199mac E-post, VoIP & IM Diskussion 5 20 december 2007 03:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.