![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag använder Outlook (Office 2007) till min e-post. Tydligen slumpmässigt några svar på mina mail komma tillbaka oformaterat. Det spelar ingen roll, men ibland människor svara på e-post genom att skriva sina kommentarer bredvid min ursprungliga frågorna i en annan färg / underströk etc. Det är inte möjligt att särskilja vilka är deras kommentarer utan att läsa texten, vilket delvis motverkar syftet. Dessutom kan jag då inte svara på dem på något annat än svart kurir font (ingen understrykning etc antingen). Helt klart min e-post anländer med dem på riktigt, redigerbara formatering, eftersom de kan reagera på olika typsnitt etc. Men någonstans mellan dem och mig, all formatering går förlorad. Jag är frestad att skylla på andra, men det händer mig med jämna mellanrum och jag kan inte hjälpa att jag undrar det finns något på datorn som orsakar det ... All hjälp uppskattas. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Händer mig också, jag ställde ner det till ett problem med några av de människor jag e som deras slutet så inte mycket jag kan göra åt det.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Outlook Express Error - E-post kommer inte att skriva ut | Sparkey 5 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 7 | 10 september 2009 14:11 |
| Alla Outlook e-post gå in spam | alyann | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 15:12 |
| Disappearing post (skapa) i Outlook 2007 | hansm14 | Office Suites & Applications | 0 | 3 juni 2009 02:12 |
| Få Gratis postleverantörer att skicka e-post till Outlook på begäran | Tom Billington | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 7 mars 2009 13:12 |
| Inte möjligt att öppna webblänkar via e-post i Outlook 2003 | 1199mac | E-post, VoIP & IM Diskussion | 5 | 20 december 2007 03:58 |
| Thread Tools | |
| |