![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei. Voinko jotenkin tietää, jos joku on estänyt minua tai delected minua niiden luettelo .... Onko mitään keinoa ?.... plz auttaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei se juuri näy, koska ne ovat offline-tilassa
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on messenger plus laajentaminen voit olen, että minusta on hienoa, voit tehdä paljon muita juttuja, ja on ikkuna, että voit tarkastella kaikkia yhteystietoja ja kertoo sinulle, jos ne ovat sinulle niiden yhteyksiä tai ei, milloin niitä on viimeksi online jne.
| |||
| |||
| tai kokeile messenger löytö elää lisäyksiä http://live.msgdiscovery.com/ sen vapaan ja helppokäyttöinen myös. |
|
| |||
| |||
| ok, hyvin lähetitte minulle PM sanomalla teillä oli asentaa messenger plus ja miten löytää niin ajattelin lähettää sen tänne muiden ihmisten hyväksi liian: koskevan pääikkunassa sinulla on useita kuvakkeita, valitse se, joka on 6. vasemmalta (näyttää värillisellä taustalla, jossa on huutomerkki)> Valitse Yhteystiedot-luettelon puhdistuskustannuksia> oikealla puolella sarakkeeseen se sanoo, jos se olet lisätty tai ei. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen ei itse asiassa mahdollista kertoa, joka on estänyt sinut. Vain joka on poistanut teidät niiden yhteystiedot. Kaikki verkkosivuilla sanomalla se on hoax.
|
| |||
| |||
| Olen kuullut, että ilmeisesti Skype voi kertoa. En ole varma, mutta voisi kokeilla sitä, jos haluat.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Se olisi kuka on estänyt sinut niiden palvelun vaikka oikeassa? Afterall, miksi skype vaivaudu tuottaa ohjelma löytää jotta ihmiset voivat selvittää, ketkä ovat estäneet niiden jotain, jota ei omaansa? |
|
| |||
| |||
| En tiedä. Olen juuri kuullut suullisesti ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole mitään keinoa, nämä sivustot ovat con, muut kuin asennat jonkinlaista haittaohjelmien on epäilty salpaajia tietokone, joka on omaksunut selvittää hieman pitkälle.