![]() |
|
| |||
| |||
| hoi. Hoe kan ik achterhalen of iemand mij heeft geblokkeerd of delected me uit hun lijst .... Is er een manier ?.... plz helpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, het zal alleen verschijnen als ze worden offline
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u de Messenger Plus extensie kunt u, ik heb dat ik vind het fantastisch, kunt u tal van andere dingen, en er is een venster op die u toelaat om al uw contacten en vertelt u wanneer zij u op hun lijst met contacten of niet, toen ze werden voor het laatst online enz.
| |||
| |||
| of probeer messenger discovery live toevoegen op http://live.msgdiscovery.com/ het is gratis en eenvoudig te gebruiken is. |
|
| |||
| |||
| ok, en u heeft me een uur zeg je moest installeren messenger plus en hoe om te weten te komen, dus ik dacht ik post het hier om andere mensen te profiteren: op het hoofdscherm kunt u diverse pictogrammen, klikt u op de een dat is de 6e van links (ziet er als een gekleurde achtergrond met een uitroepteken)> Klik op Contact lijst clean-up-> op de rechterkolom staat, indien dat heb je toegevoegd of niet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is niet echt mogelijk om te vertellen wie je heeft geblokkeerd. Alleen wie heeft geschrapt u hun lijst met contactpersonen. Elke website kan zeggen is een hoax.
|
| |||
| |||
| Ik heb gehoord dat blijkbaar Skype kan vertellen. Ik ben niet zeker maar zou het uitproberen als je wilt.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Dat zou zijn wie je geblokkeerd op hun dienst al goed? Afterall, waarom zou skype lastig om een programma te vinden dat mensen uit te vinden wie ze geblokkeerd op iets dat niet van hen? |
|
| |||
| |||
| Ik weet het niet. Ik heb net gehoord van mond tot mond ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen manier, die websites zijn een contract, anders dan het installeren van een of andere vorm van malware op de computer verdachte blokkers, die zich om uit te zoeken een beetje ver.