![]() |
|
| |||
| |||
| hei. Kan jeg finne ut om noen har blokkert meg eller delected meg fra sin liste .... er det noen måte ?.... plz hjelpe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope den bare vises som dem som er offline
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har Messenger Plus utvidelsen kan du, jeg har som jeg synes den er stor, kan du gjøre mange andre ting, og det er et vindu på det som gjør at du kan se alle dine kontakter og forteller deg om de har deg på sin kontaktliste eller ikke, når de sist ble online etc.
| |||
| |||
| eller prøv messenger discovery live legge på http://live.msgdiscovery.com/ sin gratis og enkel å bruke også. |
|
| |||
| |||
| ok, godt du har sendt meg en PM sier du hadde installere Messenger Plus og hvordan du finner ut så jeg tenkte jeg ville legge det ut her for andre menneskers fordel for: på hoveddisplayet vinduet har du flere ikoner, klikker du en som er den 6te fra venstre (den vil se ut som en farget bakgrunn med et utropstegn)> Klikk på kontaktliste rensing> på høyre kolonne står det at hvis det har du lagt eller ikke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dens faktisk ikke mulig å si hvem som har blokkert deg. Eneste som har slettet deg på sin kontaktliste. Ethvert nettsted si det er en spøk.
|
| |||
| |||
| Jeg har hørt at tilsynelatende Skype kan fortelle. Jeg er ikke sikker på om, kunne prøve det hvis du vil.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Det ville være som er blokkert deg på sin tjeneste om rett? Afterall, hvorfor skulle skype bry å lage et program for å finne tillate folk å finne ut hvem som har blokkert dem på noe som ikke er deres? |
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke. Jeg har nettopp hørt muntlig ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke mulig, de websidene er con, annet enn å installere noen form for malware på mistanke blockers datamaskinen som tar finne ut litt langt.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Live Messenger | pmaspks | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 11 nov 2008 00:35 |
| Slik blokkerer Windows-oppdateringer? | Sandra | Windows-operativsystemer | 2 | 26. sep 2008 11:30 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 3 | 18 januar 2008 17:35 |
| Windows Live OneCare | Macmac508 | General Hardware Chat | 2 | 2 januar 2008 06:41 |
| Windows Live ID og MSN | tinkerbell | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 25 oktober 2007 07:27 |
| Thread Tools | |
| |