![]() |
|
| |||
| |||
| hej. Kan jag ta reda på om någon har blockerat mig eller delected mig från sin lista .... Finns det något sätt ?.... plz hjälp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej det kommer bara att visas som dem offline
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du har Messenger Plus utvidgning kan du, jag har att jag tycker det är otroligt bra, kan du göra massor av andra saker, och det finns ett fönster på det som gör att du kan se alla dina kontakter och berättar för dig om de har dig på sin kontaktlista eller inte, när de senast online osv
| |||
| |||
| eller försöka messenger discovery live lägga på http://live.msgdiscovery.com/ dess fria och lätta att använda också. |
|
| |||
| |||
| ok, bra att du skickade mig ett PM att säga att du hade installera Messenger Plus och hur man kan ta reda på så jag trodde att jag skulle lägga upp den här för andra människors förmån för: om de viktigaste fönstret du kommer att ha flera ikoner att klicka på en som är 6: e från vänster (kommer att se ut som en färgad bakgrund med ett utropstecken)> Klicka på Kontaktlista saneringen> på den högra kolumnen står det om att har du lagt till eller inte. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dess faktiskt inte möjligt att tala om vem som har blockerat dig. Endast som har strukit dig deras kontaktlista. Varje webbplats säger kan det är en hoax.
|
| |||
| |||
| Jag har hört att tydligen Skype kan berätta. Jag är inte säker men skulle kunna prova det om du vill.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Det skulle vara som har blockerat dig på sin tjänst men va? Afterall, varför skulle skype bry sig om att utarbeta ett program för att hitta tillåter människor att ta reda på vem som har blockerat dem på något som inte är deras? |
|
| |||
| |||
| Jag vet inte. Jag har precis hört muntligen ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns inget sätt, dessa webbplatser är ett avtal, förutom att installera någon form av malware på misstänkta blockerare dator, som är med att ta reda på lite långt.