mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Windows Live ID og MSN

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 05:13
Medlem Gruppen

Default Windows Live ID og MSN

Min hubby og jeg deler vores hotmail e-mail adresse i øjeblikket. Jeg vil gerne logge ham for hans egen regning cos han kan aldrig huske vores e-mail-adresse, så jeg vil have en med hans navn så han kan huske den og dens på tide, at vi havde vores egen. Jeg jst forsøgt at logge ham op fyldt ut den registaton form, og da jeg forsøgte at logge sig på ved at klikke på MSN ikonet jeg få besked, at den ikke er anerkendt.

Hvad er forskellen mellem Windows Live ID og MSN? er de samme ting, bare et nyt navn? Når jeg ser i at logge ind windowns levende ID indstillingen er ______@co.uk
shouldn't det være ____@hotmail.com Som med vores fælles e-mail adresse?
Pease hjælpe det er den n'te gang, jeg har prøvet og overladt det cos I cant wrk ud forskellen, eller hvad jeg gør forkert.
Old 24 oktober 2007, 06:10
Donor-Gruppen

Jeg underskrev min far op i går og endte in@hotmail.co.uk og havde ingen mulighed for. Com gå til www.hotmail.com og underskrive ham op på, og den vil samarbejde med MSN.

CG

Mit system: Edb

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Bundkort:
ABIT IN9
RAM Hukommelse:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (r):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (e):
750 GB indre, 400GB Eksterne
Optisk drev (r):
LG 20x DVD re-forfatter
Sag / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Køling:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 25 oktober 2007, 04:39
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ComputerGuy View Post
Jeg underskrev min far op i går og endte in@hotmail.co.uk og havde ingen mulighed for. Com gå til www.hotmail.com og underskrive ham op på, og den vil samarbejde med MSN.

CG
Tak for det svar, jeg har ikke et problem med, hvad adresse slutter på .dk / co.uk jeg bare brug for at vide, er de samme ting gør du stadig logge ind på det samme sted?
Jeg prøvede det link, du har sendt og til Windows Live ID _____@hotmail.co.uk.
Undskyld jeg er lidt forvirret ikke godt med disse ting.
Old 25 oktober 2007, 05:19
Medlem Gruppen

Hi computerguy ville bare lad u vide, at jeg har formået at tilmelde dig de ting jeg gjorde galt var, at jeg havde min "Husk mig" tændt og jeg havde til gengæld at slukke og derefter tilmelde dig og det var vellykket og sin hotmail . com, som jeg ønskede.
Tak igen for at tage sig tid til at hjælpe.
Old 25 oktober 2007, 07:27
Donor-Gruppen

AAH god. Undskyld jeg var ikke meget hjælp.

CG
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Live blok Mohi212 E-mail, VoIP og IM Discussion 12 17 november 2008 13:41
Windows Live Messenger pmaspks E-mail, VoIP og IM Discussion 2 11 november 2008 00:35
Windows Live Messenger problemer! Please help! Lankidoodles E-mail, VoIP og IM Discussion 8 30 januar 2008 15:39
Windows Live Sign In Lukee12 Windows-operativsystemer 3 18 januar 2008 17:35
Windows Live OneCare Macmac508 General Hardware Chat 2 2 januar 2008 06:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.