![]() |
|
| |||
| |||
| Min hubby og jeg deler vores hotmail e-mail adresse i øjeblikket. Jeg vil gerne logge ham for hans egen regning cos han kan aldrig huske vores e-mail-adresse, så jeg vil have en med hans navn så han kan huske den og dens på tide, at vi havde vores egen. Jeg jst forsøgt at logge ham op fyldt ut den registaton form, og da jeg forsøgte at logge sig på ved at klikke på MSN ikonet jeg få besked, at den ikke er anerkendt. Hvad er forskellen mellem Windows Live ID og MSN? er de samme ting, bare et nyt navn? Når jeg ser i at logge ind windowns levende ID indstillingen er ______@co.uk shouldn't det være ____@hotmail.com Som med vores fælles e-mail adresse? Pease hjælpe det er den n'te gang, jeg har prøvet og overladt det cos I cant wrk ud forskellen, eller hvad jeg gør forkert. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg underskrev min far op i går og endte in@hotmail.co.uk og havde ingen mulighed for. Com gå til www.hotmail.com og underskrive ham op på, og den vil samarbejde med MSN.
| |||
| |||
| Citat:
Jeg prøvede det link, du har sendt og til Windows Live ID _____@hotmail.co.uk. Undskyld jeg er lidt forvirret ikke godt med disse ting. |
|
| |||
| |||
Hi computerguy ville bare lad u vide, at jeg har formået at tilmelde dig de ting jeg gjorde galt var, at jeg havde min "Husk mig" tændt og jeg havde til gengæld at slukke og derefter tilmelde dig og det var vellykket og sin hotmail . com, som jeg ønskede.Tak igen for at tage sig tid til at hjælpe. |
|
| |||
| |||
| AAH god. Undskyld jeg var ikke meget hjælp. CG |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Live blok | Mohi212 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 12 | 17 november 2008 13:41 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 11 november 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger problemer! Please help! | Lankidoodles | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 30 januar 2008 15:39 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 3 | 18 januar 2008 17:35 |
| Windows Live OneCare | Macmac508 | General Hardware Chat | 2 | 2 januar 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |