vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Windows Live ID-ja msn

Reply

Thread Tools
Old 23 lokakuu 2007, 05:13
Jäsen

Default Windows Live ID-ja msn

Oma ukko ja minä jaamme hotmail sähköposti osoite tällä hetkellä. Haluaisin allekirjoittaa hänet omaan lukuunsa cos hän ei voi koskaan muistaa, että sähköposti osoite niin Haluan yhdessä hänen nimeään, joten hän muistaa sen ja sen aika meillä oli oma. I JST yrittänyt kirjautua hänet täytetty ut että registaton muodossa, ja kun olen yrittänyt kirjautua häntä klikkaamalla msn kuvake saan viesti, että sen ei tunnusteta.

Mikä on ero Windows Live ID-ja msn? ne ovat sama asia vain uusi nimi? Kun i tutkimaan kirjautua windowns Live ID vaihtoehto on ______@co.uk
shouldnt se ____@hotmail.com kuten yhteinen e-mail address?
Pease auttaa tämä on monta kertaa olen yrittänyt ja jätti cos i cant wrk pois ero tai mitä teen väärin.
Old 24 lokakuu 2007, 06:10
Rahoittajien ryhmän

Kirjauduin isäni jopa eilen ja se päättyi in@hotmail.co.uk ja ei ollut vaihtoehto. Com mene www.hotmail.com ja allekirjoittaa hänet siellä, ja se toimi msn.

CG

My System: Tietokoneella

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Emolevy:
ABIT IN9
RAM-muisti:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
750GB Internal, 400GB ulkoinen
Optinen asema (t):
LG 20x DVD uudelleen kirjailija
Asia / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Jäähdytys:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (t):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Centre 2005
Old 25 lokakuu 2007, 04:39
Jäsen

Quote:
Originally Posted by ComputerGuy View Post
Kirjauduin isäni jopa eilen ja se päättyi in@hotmail.co.uk ja ei ollut vaihtoehto. Com mene www.hotmail.com ja allekirjoittaa hänet siellä, ja se toimi msn.

CG
Kiitos vastauksesta, minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, mitä osoite päättyy .fi / co.uk Haluan vain tietää, ovatko ne sama asia oletteko edelleen kirjautua samassa paikassa?
Yritin linkkiä lähetitte ja Windows Live ID _____@hotmail.co.uk.
Valitettavasti olen hieman hämmentynyt ole hyvä näitä asioita.
Old 25 lokakuu 2007, 05:19
Jäsen

Hi computerguy vain halusi antaa ja tiedän, että olen onnistunut allekirjoittamaan juttu olen tehnyt väärin, oli se, että minulla oli minun "Muista minut" päällä ja minun oli puolestaan, että pois päältä ja sitten kirjautua ja se onnistui, ja sen hotmail . com kuin halusin.
Kiitos jälleen ajastasi auttaa.
Old 25 lokakuu 2007, 07:27
Rahoittajien ryhmän

Aah hyvä. Valitettavasti minulla ei ole paljon apua.

CG
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows Live estää Mohi212 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 12 17. marraskuu 2008 13:41
Windows Live Messenger pmaspks Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 11. marraskuu 2008 00:35
Windows Live Messenger pulassa! Ole hyvä ja auta! Lankidoodles Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 8 30 Jan 2008 15:39
Windows Live Sign In Lukee12 Windows-käyttöjärjestelmät 3 18th Jan 2008 17:35
Windows Live OneCare Macmac508 Rautatavaran Chat 2 2. Jan 2008 06:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.