![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma ukko ja minä jaamme hotmail sähköposti osoite tällä hetkellä. Haluaisin allekirjoittaa hänet omaan lukuunsa cos hän ei voi koskaan muistaa, että sähköposti osoite niin Haluan yhdessä hänen nimeään, joten hän muistaa sen ja sen aika meillä oli oma. I JST yrittänyt kirjautua hänet täytetty ut että registaton muodossa, ja kun olen yrittänyt kirjautua häntä klikkaamalla msn kuvake saan viesti, että sen ei tunnusteta. Mikä on ero Windows Live ID-ja msn? ne ovat sama asia vain uusi nimi? Kun i tutkimaan kirjautua windowns Live ID vaihtoehto on ______@co.uk shouldnt se ____@hotmail.com kuten yhteinen e-mail address? Pease auttaa tämä on monta kertaa olen yrittänyt ja jätti cos i cant wrk pois ero tai mitä teen väärin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kirjauduin isäni jopa eilen ja se päättyi in@hotmail.co.uk ja ei ollut vaihtoehto. Com mene www.hotmail.com ja allekirjoittaa hänet siellä, ja se toimi msn.
| |||
| |||
| Quote:
Yritin linkkiä lähetitte ja Windows Live ID _____@hotmail.co.uk. Valitettavasti olen hieman hämmentynyt ole hyvä näitä asioita. |
|
| |||
| |||
Hi computerguy vain halusi antaa ja tiedän, että olen onnistunut allekirjoittamaan juttu olen tehnyt väärin, oli se, että minulla oli minun "Muista minut" päällä ja minun oli puolestaan, että pois päältä ja sitten kirjautua ja se onnistui, ja sen hotmail . com kuin halusin.Kiitos jälleen ajastasi auttaa. |
|
| |||
| |||
| Aah hyvä. Valitettavasti minulla ei ole paljon apua. CG |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows Live estää | Mohi212 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 12 | 17. marraskuu 2008 13:41 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 11. marraskuu 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger pulassa! Ole hyvä ja auta! | Lankidoodles | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 8 | 30 Jan 2008 15:39 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 18th Jan 2008 17:35 |
| Windows Live OneCare | Macmac508 | Rautatavaran Chat | 2 | 2. Jan 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |