mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Windows Live ID en msn

Reply

Thread Tools
Old 23 okt 2007, 05:13
Lid Fractie

Default Windows Live ID en msn

Mijn hubby en ik delen onze hotmail e-mail adres op het moment. Ik zou willen ondertekenen hem voor eigen rekening, want hij kan nooit onthouden ons e mail adres dus ik wil een met zijn naam, zodat hij kan herinneren zij en haar over de tijd die we hadden onze eigen. Ik probeerde JST ondertekening hem gevuld ut de registaton vorm en toen ik probeerde hem in te tekenen door te klikken op msn icoon krijg ik bericht dat het nog niet erkend.

Wat is verschil tussen Windows Live ID en msn? zijn ze hetzelfde alleen een nieuwe naam? Als ik kijk naar de ondertekening in windowns Live ID de optie is ______@co.uk
shouldnt worden ____@hotmail.com als met onze gedeelde e-mail adres?
Pease helpen dit is de zoveelste keer heb ik geprobeerd en lieten het cos i cant WRK het verschil of wat ik doe fout.
Old 24 okt 2007, 06:10
Donor Groep

Ik heb me aangemeld mijn vader van gisteren en de afgelopen in@hotmail.co.uk en had geen optie voor. Com ga naar www.hotmail.com en ondertekent hem er op en het zal werken met MSN.

CG

Mijn Systeem: Puter

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Moederbord:
Abit IN9
RAM Geheugen:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
750 GB interne, 400GB Externe
Optische Drive (s):
LG 20x DVD re-writer
Case / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Koeling:
Zalman HSF
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 25 okt 2007, 04:39
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ComputerGuy View Post
Ik heb me aangemeld mijn vader van gisteren en de afgelopen in@hotmail.co.uk en had geen optie voor. Com ga naar www.hotmail.com en ondertekent hem er op en het zal werken met MSN.

CG
Bedankt voor het antwoord, Ik heb geen probleem met wat het adres eindigt in .com / co.uk Ik moet weten zijn ze het zelfde ding heb je nog steeds aanmelden op dezelfde plaats?
Ik heb geprobeerd de link die u verstuurd en zijn voor Windows Live ID _____@hotmail.co.uk.
Sorry ik ben een beetje verward niet goed met deze dingen.
Old 25 okt 2007, 05:19
Lid Fractie

Hi computerguy wilde u laten weten dat ik erin geslaagd om zich aan te melden wat ik deed fout was dat ik had mijn "remember me" ingeschakeld en moest ik weer dat uit en vervolgens aanmelden en het was geslaagd en haar hotmail . com zoals ik wilde.
Nogmaals bedankt voor de tijd heeft om te helpen.
Old 25 okt 2007, 07:27
Donor Groep

aah goed. Sorry dat ik niet veel helpen.

CG
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.