mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Windows Live ID og MSN

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 05:13
Medlem Group

Default Windows Live ID og MSN

My hubby og jeg deler våre hotmail e postadresse i øyeblikket. Jeg vil gjerne signere ham opp på hans egen konto cos han aldri kan huske e post adresse så jeg vil ha en med navnet hans slik at han kan huske det, og om gangen hadde vi vår egen. Jeg jst prøvd signering ham fylt ut de registaton og da jeg prøvde å logge seg på ved å klikke på msn ikonet jeg får msg at ikke anerkjent.

Hva er forskjellen mellom Windows Live ID og msn? er de det samme bare et nytt navn? Når jeg ser inn signatur i windowns Live ID alternativet er ______@co.uk
burde det være ____@hotmail.com som med vår felles e-postadresse?
Pease hjelper dette er NTH gang jeg har prøvd og forlot det cos i cant wrk ut forskjellen eller hva jeg gjør galt.
Old 24 oktober 2007, 06:10
Donor Group

Jeg registrerte faren min opp i går og endte in@hotmail.co.uk og hadde ingen mulighet for. Com gå til www.hotmail.com og logge seg på det, og den vil fungere med MSN.

CG

Min System: Puter

Prosessor (er):
Intel Quad Core Q6600
Hovedkort:
Abit IN9
RAM-minne:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (er):
750GB Internal, 400GB Ekstern
Optisk stasjon (er):
LG 20x DVD re-skribent
Case / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Cooling:
Zalman HSF
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 25 oktober 2007, 04:39
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by ComputerGuy View Post
Jeg registrerte faren min opp i går og endte in@hotmail.co.uk og hadde ingen mulighet for. Com gå til www.hotmail.com og logge seg på det, og den vil fungere med MSN.

CG
Takk for svar, jeg har ikke et problem med hva adressen slutter med .com / co.uk jeg trenger å vite er de det samme gjør du fortsatt logge deg inn på samme sted?
Jeg prøvde linken du sendte, og for Windows Live ID _____@hotmail.co.uk.
Beklager jeg er litt forvirret ikke bra med disse tingene.
Old 25 oktober 2007, 05:19
Medlem Group

Hi computerguy ville bare fortelle u vet at jeg har klart å registrere deg noe jeg gjorde feil var at jeg hadde mitt "husk meg" slått på, og jeg måtte slå den av og deretter registrere deg og det var vellykket og hotmail . com som jeg ønsket.
Takk for at du tok deg tid til å hjelpe.
Old 25 oktober 2007, 07:27
Donor Group

AAH bra. Beklager at jeg var ikke mye hjelp.

CG
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows Live blokk Mohi212 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 12 17 nov 2008 13:41
Windows Live Messenger pmaspks Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 2 11 nov 2008 00:35
Windows Live Messenger-trøbbel! Vennligst hjelp! Lankidoodles Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 8 30 januar 2008 15:39
Windows Live Sign In Lukee12 Windows-operativsystemer 3 18 januar 2008 17:35
Windows Live OneCare Macmac508 General Hardware Chat 2 2 januar 2008 06:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.