![]() |
|
| |||
| |||
| My hubby og jeg deler våre hotmail e postadresse i øyeblikket. Jeg vil gjerne signere ham opp på hans egen konto cos han aldri kan huske e post adresse så jeg vil ha en med navnet hans slik at han kan huske det, og om gangen hadde vi vår egen. Jeg jst prøvd signering ham fylt ut de registaton og da jeg prøvde å logge seg på ved å klikke på msn ikonet jeg får msg at ikke anerkjent. Hva er forskjellen mellom Windows Live ID og msn? er de det samme bare et nytt navn? Når jeg ser inn signatur i windowns Live ID alternativet er ______@co.uk burde det være ____@hotmail.com som med vår felles e-postadresse? Pease hjelper dette er NTH gang jeg har prøvd og forlot det cos i cant wrk ut forskjellen eller hva jeg gjør galt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg registrerte faren min opp i går og endte in@hotmail.co.uk og hadde ingen mulighet for. Com gå til www.hotmail.com og logge seg på det, og den vil fungere med MSN.
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg prøvde linken du sendte, og for Windows Live ID _____@hotmail.co.uk. Beklager jeg er litt forvirret ikke bra med disse tingene. |
|
| |||
| |||
Hi computerguy ville bare fortelle u vet at jeg har klart å registrere deg noe jeg gjorde feil var at jeg hadde mitt "husk meg" slått på, og jeg måtte slå den av og deretter registrere deg og det var vellykket og hotmail . com som jeg ønsket.Takk for at du tok deg tid til å hjelpe. |
|
| |||
| |||
| AAH bra. Beklager at jeg var ikke mye hjelp. CG |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Live blokk | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 12 | 17 nov 2008 13:41 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 11 nov 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger-trøbbel! Vennligst hjelp! | Lankidoodles | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 30 januar 2008 15:39 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 3 | 18 januar 2008 17:35 |
| Windows Live OneCare | Macmac508 | General Hardware Chat | 2 | 2 januar 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |