mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Windows Live ID och msn

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 05:13
Ledamot Gruppen

Default Windows Live ID och msn

Min gubbe och jag delar vår hotmail e-post adress för tillfället. Jag vill registrera honom för hans egen räkning cos han kan aldrig komma ihåg vår e-post adress så jag vill ha en med sitt namn så att han kan komma ihåg det och på tiden att vi hade våra egna. Jag JST försökt logga honom fyllt ut den registaton form och när jag försökte logga in honom genom att klicka på msn-ikonen jag medd att inte erkänns.

Vad är skillnaden mellan Windows Live ID och msn? är de samma sak bara ett nytt namn? När jag ser till att logga in windowns levande ID alternativet är ______@co.uk
borde det vara ____@hotmail.com som med vår gemensamma e-postadress?
Pease hjälp så är n-te gången jag har försökt och lämnade den cos i cant wrk ut skillnaden eller vad jag gör fel.
Old 24 oktober 2007, 06:10
Givargruppen

Jag har registrerat min pappa upp i går och slutade in@hotmail.co.uk och hade inget annat val för. Com gå till www.hotmail.com och underteckna honom om det och det kommer att fungera med MSN.

CG

Mitt System: Puter

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Moderkort:
Abit IN9
RAM Minne:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (s):
XFX 8800GTS 320MB
Ljudkort:
Hårddisk (s):
750GB inre, 400GB Extern
Optisk enhet (er):
LG 20x DVD ny författare
Mål / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Kylning:
Zalman HSF
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 25 oktober 2007, 04:39
Ledamot Gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av ComputerGuy View Post
Jag har registrerat min pappa upp i går och slutade in@hotmail.co.uk och hade inget annat val för. Com gå till www.hotmail.com och underteckna honom om det och det kommer att fungera med MSN.

CG
Tack för svaret, jag har inga problem med vad adressen slutar i .com / co.uk jag bara måste veta är de samma sak ni fortfarande logga in på samma plats?
Jag försökte på länken du skickade och för Windows Live ID _____@hotmail.co.uk.
Tyvärr är jag lite förvirrad inte bra med dessa saker.
Old 25 oktober 2007, 05:19
Ledamot Gruppen

Hej computerguy ville bara låta u vet att jag har lyckats logga in som jag gjorde fel var att jag hade min "kom ihåg mig" på och jag var tvungen att vända det ut och sedan logga in och det var lyckat och hotmail . com som jag ville.
Tack igen för att du tog dig tid att hjälpa.
Old 25 oktober 2007, 07:27
Givargruppen

Aah bra. Tyvärr var jag inte mycket hjälp.

CG
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Windows Live block Mohi212 E-post, VoIP & IM Diskussion 12 17 november 2008 13:41
Windows Live Messenger pmaspks E-post, VoIP & IM Diskussion 2 11 november 2008 00:35
Windows Live Messenger problem! Please help! Lankidoodles E-post, VoIP & IM Diskussion 8 30 januari 2008 15:39
Windows Live Sign In Lukee12 Windows-operativsystem 3 18 januari 2008 17:35
Windows Live OneCare Macmac508 General Hardware Chat 2 2 januari 2008 06:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.