![]() |
|
| |||
| |||
| Min gubbe och jag delar vår hotmail e-post adress för tillfället. Jag vill registrera honom för hans egen räkning cos han kan aldrig komma ihåg vår e-post adress så jag vill ha en med sitt namn så att han kan komma ihåg det och på tiden att vi hade våra egna. Jag JST försökt logga honom fyllt ut den registaton form och när jag försökte logga in honom genom att klicka på msn-ikonen jag medd att inte erkänns. Vad är skillnaden mellan Windows Live ID och msn? är de samma sak bara ett nytt namn? När jag ser till att logga in windowns levande ID alternativet är ______@co.uk borde det vara ____@hotmail.com som med vår gemensamma e-postadress? Pease hjälp så är n-te gången jag har försökt och lämnade den cos i cant wrk ut skillnaden eller vad jag gör fel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har registrerat min pappa upp i går och slutade in@hotmail.co.uk och hade inget annat val för. Com gå till www.hotmail.com och underteckna honom om det och det kommer att fungera med MSN.
| |||
| |||
| Citat:
Jag försökte på länken du skickade och för Windows Live ID _____@hotmail.co.uk. Tyvärr är jag lite förvirrad inte bra med dessa saker. |
|
| |||
| |||
Hej computerguy ville bara låta u vet att jag har lyckats logga in som jag gjorde fel var att jag hade min "kom ihåg mig" på och jag var tvungen att vända det ut och sedan logga in och det var lyckat och hotmail . com som jag ville.Tack igen för att du tog dig tid att hjälpa. |
|
| |||
| |||
| Aah bra. Tyvärr var jag inte mycket hjälp. CG |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Live block | Mohi212 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 12 | 17 november 2008 13:41 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 11 november 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger problem! Please help! | Lankidoodles | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 30 januari 2008 15:39 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-operativsystem | 3 | 18 januari 2008 17:35 |
| Windows Live OneCare | Macmac508 | General Hardware Chat | 2 | 2 januari 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |