![]() |
|
| |||
| |||
| Det tvil må være en måte å stoppe Windows Live Messenger fra lasting hver gang jeg starter MSN. Er det noen som vet svaret. . . PLEASE?? |
|
| |||
| |||
| Åpne Messenger og gå til Verktøy> Alternativer> Generelt> og fjern automatisk kjøre Windows Live Messenger .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, som evilfantasy sagt, men også å se, hva mener du det er når du starter MSN?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke kjøre nye Windows Live Messenger - Leveres med Error. | Theresonly1 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 25 mai 2009 13:05 |
| Windows Live Messenger Vil ikke laste | HistoryGirl | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 17 mars 2009 05:48 |
| Jeg fikk den nye MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 21 nov 2008 19:50 |
| Anyone smak den nye Windows Live Messenger Beta? | serverguy | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 17 nov 2008 23:10 |
| Windows Live Messenger-trøbbel! Vennligst hjelp! | Lankidoodles | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 30 januar 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |