![]() |
|
| |||
| |||
| Det finns säkert måste vara ett sätt att stoppa Windows Live Messenger laddas varje gång jag startar MSN. Finns det någon som vet svaret. . . TACK??? |
|
| |||
| |||
| Öppna Messenger och gå till Verktyg> Inställningar> Allmänt> och avmarkerar automatiskt köra Windows Live Messenger .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, som evilfantasy sagt, men också att se, vad menar du med det körs när du startar MSN?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Det går inte att köra nya Windows Live Messenger - Levereras med Error. | Theresonly1 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 25 maj 2009 13:05 |
| Windows Live Messenger laddas inte | HistoryGirl | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 17 mars 2009 05:48 |
| Jag fick det nya MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 21 november 2008 19:50 |
| Alla gillar det nya Windows Live Messenger Beta? | serverguy | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 17 november 2008 23:10 |
| Windows Live Messenger problem! Please help! | Lankidoodles | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 30 januari 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |