mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

"Windows Live Messenger er stoppet Arbejde"! : @

Reply

Thread Tools
Old 20. marts 2009, 12:06
Donor-Gruppen

Default "Windows Live Messenger er stoppet Arbejde"! : @

Citat:
Windows Live Messenger er holdt op med at virke

Et problem forårsage programmet holder op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og give dig besked, hvis en løsning er til rådighed.
Très lokalirriterende. Det er sket uden at mislykkes, da jeg hentede Live Update (WLM 2009/v14.0)

Uanset hvor jeg forsøger at åbne det program, får jeg denne fejlmeddelelse. Jeg e-mailede MS Support flere dage siden, men de inkompetente buggers havn't gidet at gøre noget, hvilket efterlader mig bare med en robot fortæller mig, hvordan beklager meget de er. Cheers MS virkelig hjælper

Ved ikke, om nogen af jer kender en rettelse? Jeg kontrolleres af registreringsdatabasen for kendte ting, men intet jeg kunne flag op, hvis theres nogen ekstra nøgler værd at kontrollere, lad mig det vide og jeg vil se, hvad jeg kan finde ...

Oh yeah, jeg også prøvet at geninstallere det flere gange, ikke god. Også forsøgt en reparation, der ikke arbejder enten det fortalte mig, det havde, men det var ikke, hvis det giver mening, det sagde det installeret nogle sub-program type job, der manglede, men unødvendige alligevel, og det bør arbejde fint nu, men det gør den ikke.

TIA, Ollie.
Old 20 marts 2009, 13:36
Donor-Gruppen

bruger du en tidligere version af MSN for nu? Også jeg har fundet levende at være meget buggy, indefrysning, laggy, sommetider fortæller mig, jeg har ingen webcam osv.
Old 21 marts 2009, 03:25
Donor-Gruppen

Nej, jeg sidder med eBuddy: @ hvilket er irriterende mig endnu mere.

Fordi da jeg gjorde opdateringen, mine ældre en ikke virker alligevel (samme fejl)

Men dette kan kun være fordi det slettes den gamle om at installere, og omdirigerede genvejen til den nye ...
Old 22 marts 2009, 09:22
Medlem Gruppen

Afinstaller, og goto messblack.com/v2, kan du prøve at geninstallere derfra
Old 22 marts 2009, 09:59
Redaktør Gruppen

Yeah. Jeg har fundet den nye WLM og resten af suite at være meget buggy, og det ofte blot craps ud uden grund, hvad så nogensinde.

Men minen ikke mindst arbejde det meste af tiden.

Du cant ry som går tilbage til en ældre version, måske 8,5 eller sådan noget.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22 marts 2009, 14:38
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af koglaa View Post
Afinstaller, og goto messblack.com/v2, kan du prøve at geninstallere derfra
Alvorligt mate læse min OP, jeg har gjort det flere gange.

Takket serverguy Men jeg kan ikke bruge PC belastninger på det tidspunkt, som jeg er bundet op i andre projekter, så jeg tror, jeg vil holde ud på eBuddy indtil min nye systemer op at køre.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Afinstaller "gamle" Programmer tilovers fra tidligere Windows-installation PeterPan Windows-operativsystemer 1 23 September 2009 12:26
Internet Explorer Error - Windows kan ikke finde "(NULL)" metalface Webbrowsere & FTP Klienter 0 28. maj 2009 22:02
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.