vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

"Windows Live Messenger on lopettanut toimintansa"! : @

Reply

Thread Tools
Old 20 maaliskuu 2009, 12:06
Rahoittajien ryhmän

Default "Windows Live Messenger on lopettanut toimintansa"! : @

Quote:
Windows Live Messenger on lopettanut toimintansa

Ongelmia aiheuttaa ohjelman lakata toimimasta oikein. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa sinulle, jos ratkaisu on saatavilla.
Trés ärsyttäväksi. Se on tapahtunut ilman epäonnistuvat koska olen ladannut Live Update (WLM 2009/v14.0)

Ei ole väliä miten yritän avata ohjelmaa, saan virheilmoituksen. I sähköpostitse MS Support useita päiviä sitten, mutta epäpätevä buggers havn't vaivautunut tekemään mitään, joten minulle vain robotti kertoo minulle, miten hyvin pahoillani, he ovat. Cheers MS, todella auttaa

Etkö tiedä, jos joku teistä tietää, että korjata? Olen tarkistanut rekisterin tunnettuja asioita, mutta mitään Voisin lipun ylös, jos Theres ylimääräisiä avaimet kannattaa tarkistaa haluaisin tietää ja saa nähdä mitä löytyy ...

Ai joo, olen myös yrittänyt asentaa sitä useita kertoja, ei ole hyvä. Myös yrittänyt korjaus, joka ei toiminut joko se kertoi minulle, se oli, mutta se ei ollut, jos se on järkevää, se sanoi, että se on asennettu Eräillä osa-ohjelma tyyppi työpaikkojen että puuttui, mutta turhaa joka tapauksessa ja se olisi tehtävä hieno, mutta se ei ole.

TIA, Ollie.
Old 20 maaliskuu 2009, 13:36
Rahoittajien ryhmän

Käytätkö aikaisempaan versioon msn nyt? Lisäksi olen havainnut, elää hyvin viallisista, jäädyttämisestä, laggy, joskus sanoo minulle, minulla ei ole web-kamera jne.
Old 21 maaliskuu 2009, 03:25
Rahoittajien ryhmän

Ei, olen juuttunut eBuddy: @ joka on ärsyttävää minua vielä enemmän.

Koska sillä tein päivityksen, minun older yksi ei toimi joka tapauksessa (sama virhe)

Kuitenkin tämä voi olla, koska se poisti vanhan asentamisesta ja ohjataan pikakuvake uuteen ...
Old 22 maaliskuu 2009, 09:22
Jäsen

Uninstall ja goto messblack.com/v2, kokeile uudelleenasentamistoiminnot sieltä
Old 22 maaliskuu 2009, 09:59
Moderator Group

Joo. Olen löytänyt uuden WLM ja loput sarja on erittäin kevyet rattaat, ja se usein vain craps ulos ilman mitään syytä, mikä niin koskaan.

Mutta omani ei ainakaan työtä suurimman osan ajasta.

You cant ry menee takaisin vanhempaan versioon, ehkä 8,5 tai jotain.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22 maaliskuu 2009, 14:38
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by koglaa View Post
Uninstall ja goto messblack.com/v2, kokeile uudelleenasentamistoiminnot sieltä
Vakavasti materiala lukemaan OP Olen tehnyt tätä useita kertoja.

Kiitos serverguy kuitenkin En käytä PC kuormien tällä hetkellä olen kiinni muissa hankkeissa, joten mielestäni I'll pitää tarkastuksia eBuddy kunnes uudet järjestelmät vauhtiin.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uninstall "vanhat" ohjelmat jääneet aiempi Windows-asennus PeterPan Windows-käyttöjärjestelmät 1 23 syyskuu 2009 12:26
Internet Explorerin Virheiden - Windows ei löydy "(NULL)" metalface Web-selaimet ja FTP Clients 0 28. toukokuuta 2009 22:02
Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" ashaiba Rautatavaran Chat 6 13th Mar 2009 15:56
Voiko "Office 95" työtä "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23. helmikuu 2009 17:01
Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". aechain Windows-käyttöjärjestelmät 5 24th Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.