mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

"Windows Live Messenger is gestopt met werken"! : @

Reply

Thread Tools
Old 20 mar 2009, 12:06
Donor Groep

Default "Windows Live Messenger is gestopt met werken"! : @

Citaat:
Windows Live Messenger is gestopt met werken

Een probleem veroorzaken het programma te stoppen met werken. Windows zal het programma afsluiten en u op de hoogte als er een oplossing beschikbaar is.
Très irriterend. Het is gebeurd zonder mislukken omdat ik gedownload de Live Update (WLM 2009/v14.0)

Maakt niet uit hoe ik probeer om het programma te openen, krijg ik deze foutmelding. Ik e-mailde MS Support enkele dagen geleden, maar de incompetente Buggers havn't lastig om iets te doen, zodat ik alleen met een robot vertelde me hoe ze het erg jammer zijn. Cheers MS, echt helpt

Weet niet of een van u weten of er een oplossing? Ik heb het register voor bekende dingen, maar niets kon ik de vlag omhoog, als theres eventuele extra sleutels waard laat het me weten en ik zal kijken wat ik kan vinden ...

Oh ja, ook ik probeerde het verschillende malen opnieuw te installeren, geen goed. Ook geprobeerd een Reparatie, die niet werkt, hij vertelde me dat hij had, maar het was niet, als dat zinvol is, maar zei dat geïnstalleerd sommige sub-programma type werk dat werd vermist, maar eigenlijk overbodig en het zou moeten werken prima nu, maar ook niet.

TIA, Ollie.
Old 20 maart 2009, 13:36
Donor Groep

Gebruikt u een eerdere versie van MSN voor nu? Ook heb ik gevonden live te zeer buggy, bevriezing, laggy, soms vertelt me dat ik geen webcam, enz.
Old 21 maart 2009, 03:25
Donor Groep

Nee, ik ben vast met eBuddy: @ die vervelende me nog meer.

Want sinds ik de update, mijn oudere een niet werkt toch (dezelfde fout)

Maar dit kan alleen worden geschrapt omdat zij de oude op te installeren, en omgeleid de snelkoppeling naar de nieuwe ...
Old 22 mar 2009, 09:22
Lid Fractie

Verwijderen en goto messblack.com/v2, probeer opnieuw te installeren vanaf daar
Old 22 maart 2009, 09:59
Moderator Groep

Ja. Ik heb de nieuwe WLM en de rest van de suite is erg buggy, en vaak net craps voor geen enkele reden dus wat ooit.

Maar de mijne doet tenminste werk merendeel van de tijd.

U cant ry terug te gaan naar een oudere versie, misschien 8-5 of zoiets.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22 maart 2009, 14:38
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koglaa View Post
Verwijderen en goto messblack.com/v2, probeer opnieuw te installeren vanaf daar
Ernstige mate lees mijn OP, ik heb dit gedaan meerdere malen.

Dankzij serverguy echter ben ik het niet gebruik maken van de PC geladen op het moment als ik vastgebonden in andere projecten, dus ik denk dat ik je houden op eBuddy tot mijn nieuwe systemen up and running.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Uninstall "oude" Programma's die overblijven na vorige Windows-installatie Peterpan Windows besturingssystemen 1 23 september 2009 12:26
Internet Explorer Error - Windows kan het niet vinden "(NULL)" metalface Web Browsers & FTP Clients 0 28 mei 2009 22:02
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Toepassingen 4 23 feb 2009 17:01
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.