![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Maakt niet uit hoe ik probeer om het programma te openen, krijg ik deze foutmelding. Ik e-mailde MS Support enkele dagen geleden, maar de incompetente Buggers havn't lastig om iets te doen, zodat ik alleen met een robot vertelde me hoe ze het erg jammer zijn. Cheers MS, echt helpt ![]() Weet niet of een van u weten of er een oplossing? Ik heb het register voor bekende dingen, maar niets kon ik de vlag omhoog, als theres eventuele extra sleutels waard laat het me weten en ik zal kijken wat ik kan vinden ... Oh ja, ook ik probeerde het verschillende malen opnieuw te installeren, geen goed. Ook geprobeerd een Reparatie, die niet werkt, hij vertelde me dat hij had, maar het was niet, als dat zinvol is, maar zei dat geïnstalleerd sommige sub-programma type werk dat werd vermist, maar eigenlijk overbodig en het zou moeten werken prima nu, maar ook niet. TIA, Ollie.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Gebruikt u een eerdere versie van MSN voor nu? Ook heb ik gevonden live te zeer buggy, bevriezing, laggy, soms vertelt me dat ik geen webcam, enz. |
|
| |||
| |||
| Nee, ik ben vast met eBuddy: @ die vervelende me nog meer. Want sinds ik de update, mijn oudere een niet werkt toch (dezelfde fout) Maar dit kan alleen worden geschrapt omdat zij de oude op te installeren, en omgeleid de snelkoppeling naar de nieuwe ...
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Verwijderen en goto messblack.com/v2, probeer opnieuw te installeren vanaf daar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja. Ik heb de nieuwe WLM en de rest van de suite is erg buggy, en vaak net craps voor geen enkele reden dus wat ooit. Maar de mijne doet tenminste werk merendeel van de tijd. U cant ry terug te gaan naar een oudere versie, misschien 8-5 of zoiets.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Dankzij serverguy echter ben ik het niet gebruik maken van de PC geladen op het moment als ik vastgebonden in andere projecten, dus ik denk dat ik je houden op eBuddy tot mijn nieuwe systemen up and running.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Uninstall "oude" Programma's die overblijven na vorige Windows-installatie | Peterpan | Windows besturingssystemen | 1 | 23 september 2009 12:26 |
| Internet Explorer Error - Windows kan het niet vinden "(NULL)" | metalface | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 28 mei 2009 22:02 |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Toepassingen | 4 | 23 feb 2009 17:01 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |