mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

"Windows Live Messenger har stoppet Working"! : @

Reply

Thread Tools
Old 20 mars 2009, 12:06
Donor Group

Sitat:
Windows Live Messenger har sluttet å jobbe

Et problem forårsake programmet slutter å virke riktig. Windows vil lukke programmet og varsler deg om en løsning er tilgjengelig.
Trés irriterende. Det har skjedd uten mislykkes siden jeg lastet ned Live Update (WLM 2009/v14.0)

Uansett hvor jeg prøver å åpne programmet, får jeg denne feilmeldingen. Jeg mailet MS Support flere dager siden, men de inkompetente buggers havn't gidder å gjøre noe, forlater meg bare med en robot å fortelle meg hvor lei de er. Cheers MS, egentlig hjelper

Vet ikke om noen av dere vet om en fiks? Jeg sjekket registret for kjente ting, men ingenting jeg kunne flagget opp, hvis Theres ekstra nøkler verdt å merke med meg og jeg skal se hva jeg finner ...

Oh yeah, jeg også prøvd å installere det flere ganger, ikke bra. Også forsøkt en reparasjon, det gikk ikke heller, det fortalte meg det hadde, men det hadde ikke, hvis det er fornuftig, det sa det installert noen sub-programmet type jobb som mangler, men likevel unødvendig uansett, og den skal fungere fine nå, men det gjør ikke det.

TIA, Ollie.
Old 20nde 2009 Mar, 13:36
Donor Group

bruker du en tidligere versjon av msn for nå? Også har jeg funnet leve for å være veldig buggy, fryser, laggy, noen ganger sier jeg ikke har webcam osv.
Old 21. Mar 2009, 03:25
Donor Group

Nei, jeg sitter fast med eBuddy: @ noe som er irriterende meg enda mer.

Fordi siden jeg gjorde oppdateringen mitt voksne en fungerer ikke allikevel (samme feilen)

Men dette kan være fordi den slettet den gamle på installere, og omdirigert snarveien til den nye ...
Old 22 mars 2009, 09:22
Medlem Group

Avinstaller og GOTO messblack.com/v2, prøv å installere derfra
Old 22 2009 Mar, 09:59
Moderator Group

Ja. Jeg har funnet den nye WLM og resten av suite å være veldig buggy, og det ofte bare craps ut uten grunn hva så noensinne.

Men mine gjør minst jobbe mesteparten av tiden.

Du skrånende ry gå tilbake til en eldre versjon, kanskje 8.5 eller noe.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22 2009 Mar, 14:38
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by koglaa View Post
Avinstaller og GOTO messblack.com/v2, prøv å installere derfra
Seriøst kompis lese min OP, jeg har gjort dette flere ganger.

Takk serverguy, men jeg bruker ikke PC laster akkurat som jeg er bundet opp i andre prosjekter, så jeg tror jeg skal holde ut på eBuddy til min nye systemene oppe og går.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.