![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Uansett hvor jeg prøver å åpne programmet, får jeg denne feilmeldingen. Jeg mailet MS Support flere dager siden, men de inkompetente buggers havn't gidder å gjøre noe, forlater meg bare med en robot å fortelle meg hvor lei de er. Cheers MS, egentlig hjelper ![]() Vet ikke om noen av dere vet om en fiks? Jeg sjekket registret for kjente ting, men ingenting jeg kunne flagget opp, hvis Theres ekstra nøkler verdt å merke med meg og jeg skal se hva jeg finner ... Oh yeah, jeg også prøvd å installere det flere ganger, ikke bra. Også forsøkt en reparasjon, det gikk ikke heller, det fortalte meg det hadde, men det hadde ikke, hvis det er fornuftig, det sa det installert noen sub-programmet type jobb som mangler, men likevel unødvendig uansett, og den skal fungere fine nå, men det gjør ikke det. TIA, Ollie. |
|
| |||
| |||
| bruker du en tidligere versjon av msn for nå? Også har jeg funnet leve for å være veldig buggy, fryser, laggy, noen ganger sier jeg ikke har webcam osv. |
|
| |||
| |||
| Nei, jeg sitter fast med eBuddy: @ noe som er irriterende meg enda mer. Fordi siden jeg gjorde oppdateringen mitt voksne en fungerer ikke allikevel (samme feilen) Men dette kan være fordi den slettet den gamle på installere, og omdirigert snarveien til den nye ... |
|
| |||
| |||
| Avinstaller og GOTO messblack.com/v2, prøv å installere derfra |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja. Jeg har funnet den nye WLM og resten av suite å være veldig buggy, og det ofte bare craps ut uten grunn hva så noensinne. Men mine gjør minst jobbe mesteparten av tiden. Du skrånende ry gå tilbake til en eldre versjon, kanskje 8.5 eller noe.
|
| |||
| |||
| Seriøst kompis lese min OP, jeg har gjort dette flere ganger. Takk serverguy, men jeg bruker ikke PC laster akkurat som jeg er bundet opp i andre prosjekter, så jeg tror jeg skal holde ut på eBuddy til min nye systemene oppe og går. |