![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im aktuelt kører Windows Live Messenger på min Vista-pc. Jeg logger ind på msn og dens fine utill omkring 5 minutter senere går det tegn mig ud automatisk. Dens virkelig irriterende er der alligevel kan jeg løse dette? Thanks a lot for alle, der svar! xxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at installere det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det kunne også være antivirus du har
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har den altid gjort det, eller for nylig?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved, ZoneAlarm bruges til at klappe mig ud af messenger et par gange, og Norton bare ikke lide det en smule.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er i ved hjælp af trådløs??? eller via enthernet port??
| |||
| |||
| Tak for alle dine svar, og jeg vil prøve dem alle. Jeg har installeret Norton går og MSN var undertegnelsen mig selv b4 havde jeg nordpå, så jeg dont kende, hvis det. Jeg kører mit internet via trådløs router og jeg HAV forsøgt igen at installere det. Længere suggestions? Tak |
|
| |||
| |||
| Sørg for, at din router er sat rigtig op til din internetudbyder, og sørg for alle info er korrekt
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Thanks for besvarelse hvordan netop at jeg sikre min router er okay med min internetudbyder? Tak xx |