![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im hetkellä Windows Live Messenger minun näköala st. I kirjautua MSN ja sen sakkoa utill noin 5 minuuttia myöhemmin se allekirjoittaa minut ulos automaattisesti. Sen todella ärsyttävää on olemassa joka tapauksessa voin vahvistaa tämän? Kiitos paljon kaikille, jotka vastauksista! xxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritä uudelleen sen asentamista.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se voi myös olla antivirus olet
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se on aina tehnyt sen tai äskettäin?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiedän ZoneAlarm käytetään taputtaa minut pois messenger muutaman kerran, ja Norton vain ei pitänyt siitä yhden bitin.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ovat käytössä langaton? tai sen välityksellä enthernet satama?
| |||
| |||
| Kiitos, että kaikki vastaukset ja aion kokeilla niitä kaikkia. Olen asentanut Norton eilen ja msn oli allekirjoittamisesta minut jopa b4 i oli pohjanpuoleinen niin i dont tiedä, onko se sitä. Olen käynnissä minun internet kautta langattoman reitittimen ja i hav yritti uudelleen sen asentamista. Anymore suggestions? Kiitos |
|
| |||
| |||
| Varmista, että reititin on määritetty oikein Internet-palveluntarjoajaan ja varmista, kaikki info on oikea
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Kiitos, että vastaat miten tarkalleen i varmista minun reititin on kunnossa minun ISP? Kiitos xx |