![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im kjører Windows Live Messenger på min vista pc. Jeg logger på MSN og fine utill rundt 5 minutter senere skilt meg ut automatisk. Dens virkelig irriterende er det likevel kan jeg fikse dette? Tusen takk til alle som svarer! xxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å installere den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan også være antivirus du har
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har det alltid gjort det eller nylig?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet ZoneAlarm pleide å klapp meg ut messenger noen ganger, og Norton bare ikke liker det en bit.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er i bruk trådløst?? eller via enthernet port?
| |||
| |||
| Takk for alle svar og jeg skal prøve dem alle. Jeg installerte Norton går og msn hadde logge meg selv B4 jeg hadde norton så jeg dont vite om det. Jeg kjører mitt internett via trådløs router og i hav forsøkt re installerer den. Anymore forslag? Takk |
|
| |||
| |||
| sørg for at ruteren er konfigurert rett til din ISP, og påse at alle opplysninger er riktige
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Takk for svar Hvor nøyaktig skal jeg være sikker på at min router er greit med min ISP? Takk xx |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke kjøre nye Windows Live Messenger - Leveres med Error. | Theresonly1 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 25 mai 2009 13:05 |
| Windows Live Messenger Vil ikke laste | HistoryGirl | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 17 mars 2009 05:48 |
| Jeg fikk den nye MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 21 nov 2008 19:50 |
| Anyone smak den nye Windows Live Messenger Beta? | serverguy | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 17 nov 2008 23:10 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 11 nov 2008 00:35 |
| Thread Tools | |
| |