![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im närvarande kör Windows Live Messenger på min vista dator. Jag logga in på msn och dess fina utill ca 5 minuter senare tecken mig automatiskt. Dess riktigt irriterande är det i alla fall jag kan fixa detta? Tack till alla som svarat! xxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök igen installerar den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan också vara antivirusprogram du har
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har det alltid gjort det eller nyligen?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet ZoneAlarm används för att klappa mig ur messenger ett par gånger, och Norton bara inte gillar det en bit.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är att använda trådlös??? eller via enthernet hamn?
| |||
| |||
| Tack för alla era svar och jag kommer att prova dem alla. Jag har installerat Norton går och msn hade logga ut mig ännu b4 jag hade Norton så jag vet inte om det. Jag använder mitt internet via trådlösa routern och i hav försökte åter installerar den. Anymore förslag? Tack |
|
| |||
| |||
| Kontrollera att din router är inställd rätt till din ISP och se all information är korrekt
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Tack för svar hur exakt jag att min router är okej med min ISP? Tack xx |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Det går inte att köra nya Windows Live Messenger - Levereras med Error. | Theresonly1 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 25 maj 2009 13:05 |
| Windows Live Messenger laddas inte | HistoryGirl | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 17 mars 2009 05:48 |
| Jag fick det nya MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 21 november 2008 19:50 |
| Alla gillar det nya Windows Live Messenger Beta? | serverguy | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 17 november 2008 23:10 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 11 november 2008 00:35 |
| Thread Tools | |
| |