vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Windows Live Messenger Will Not Load

Reply

Thread Tools
Old 14 maaliskuu 2009, 13:00
Rahoittajien ryhmän

Default Windows Live Messenger Will Not Load

Onnistuin kirjautua sakon pari päivää sitten. Olen napsauttanut linkkiä minun ohjelmaluettelon ja sitä ei ladata.

Olen lastattuna enintään tehtävänä johtaja ja sen luetellut prosessit osa, mutta ei sovelluksiin; jossa ehdotetaan sen käynnissä taustalla. Jos näin on whi ei enää lastaus?

Make Poverty History

Oikeutta 96 <- Katsokoot

My System: HistoryGirls Self Build!

Processor (s):
AMD Phenom II X3 720
Emolevy:
Gigabyte MA770-UD3
RAM-muisti:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512MB
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
1TB Western Digital
Optinen asema (t):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Asia / PSU:
CoolerMaster Elite 330/450W PSU
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Ethernetin
Monitor (t):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP ja päivityksen W7
Old 17 maaliskuu 2009, 05:48
Rahoittajien ryhmän

Default Windows Live Messenger Will Not Load

Voit asentaa uudelleen, tai tappaa sen Task Manager ja käynnistä se uudelleen sen jälkeen, kun uudelleenkäynnistyksen?

Asiat satunnaisesti kadota minun ilmaisinalueelta: ei piilossa, vain ole siellä kunnes uudelleenkäynnistä!

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi suorittaa uusia Windows Live Messenger - Comes with Error. Theresonly1 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 25. toukokuuta 2009 13:05
Sain uuden msn, Windows Live Messenger Beta ... o0o XD Batman o0o Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 21. marraskuu 2008 19:50
Kenenkään mieleen uusi Windows Live Messenger Beta? serverguy Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 17. marraskuu 2008 23:10
Windows Live Messenger pmaspks Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 11. marraskuu 2008 00:35
Windows Live Messenger pulassa! Ole hyvä ja auta! Lankidoodles Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 8 30 Jan 2008 15:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.