mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Windows Live Messenger niet geladen

Reply

Thread Tools
Old 14 maart 2009, 13:00
Donor Groep

Default Windows Live Messenger niet geladen

Ik beheerd om in te loggen fijn een paar dagen geleden. Ik heb op de link heeft geklikt uit mijn programma lijst en het zal niet laden.

Ik heb geladen van de task manager en zijn opgenomen in de processen afdeling, maar niet de toepassingen, die erop wijst haar op de achtergrond. Maar als dit het geval is whi niet langer laden?

Make Poverty History

Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje

Mijn Systeem: Self HistoryGirls Build!

Processor (s):
AMD Phenom X3 II 720
Moederbord:
Gigabyte MA770-UD3
RAM Geheugen:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512MB
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
1TB Western Digital
Optische Drive (s):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Case / PSU:
Coolermaster Elite 330/450W PSU
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Ethernet
Monitor (s):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP met upgrade voor W7
Old 17 maart 2009, 05:48
Donor Groep

Default Windows Live Messenger niet geladen

Je kan opnieuw installeren, of doden in Taakbeheer en start deze weer na een reboot?

Willekeurig dingen verdwijnen uit mijn systeemvak: niet verborgen, maar er niet tot ik reboot!

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Can't Run Nieuwe Windows Live Messenger - Geleverd met Fout. Theresonly1 E-mail, VoIP & IM Overleg 2 25 mei 2009 13:05
Ik ben net de nieuwe MSN, Windows Live Messenger Beta ... o0o XD Batman o0o E-mail, VoIP & IM Overleg 2 21 nov 2008 19:50
Iedereen wens de nieuwe Windows Live Messenger Beta? serverguy E-mail, VoIP & IM Overleg 4 17 nov 2008 23:10
Windows Live Messenger pmaspks E-mail, VoIP & IM Overleg 2 11 nov 2008 00:35
Windows Live Messenger problemen! Please help! Lankidoodles E-mail, VoIP & IM Overleg 8 30 Jan 2008 15:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.