![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har alle mine Yahoo email konfigureret til download til Windows Mail og har fået følgende i dag: Forbindelsen til serveren mislykkedes. Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10051, Fejlnummer : 0x800CCC0E Det var fint i går aftes. Som sagt, det netop er i dag, at ingen e-mail er blevet modtaget. Ethvert forslag om, hvordan for at afhjælpe det? Min Googlemail er også konfigureres til download til Windows Mail og arbejder bøde. tak Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forventer sin blot et tempoary problem ... prøv igen i aften og se, hvad der sker.
|
| |||
| |||
| ok tak |
|
| |||
| |||
| Yup Du havde ret! Tak igen |
|
| |||
| |||
| Proably Yahoo var bare ændre nogle DNS ruter eller sådan noget. Glad sine arbejder igen ... Jeg kunne ikke være uden Windows Live Mail.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp Med Windows Mail Standardindstillinger | ptfitzy | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 12 august 2009 08:51 |
| E-mails vil ikke gå Fra Outboox - Windows Mail | katiecoos | E-mail, VoIP og IM Discussion | 10 | 25th Apr 2009 09:38 |
| Windows mail: Hvordan kan et program være så luset ... | Brant | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 21. nov 2008 12:17 |
| Windows Mail er oversvømmet med gamle emails! | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 19 november 2008 15:05 |
| Problemet med Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 19 | 18 marts 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |