![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har alle mine Yahoo e konfigurert til å laste ned til Windows Mail og har fått følgende dag: Tilkoblingen til serveren mislyktes. Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Socket-feil: 10051, Feilnummer : 0x800CCC0E Det var bra i går kveld. Som sagt, den bare vært i dag at ingen e-post er mottatt. Noen forslag hvordan å bøte på det? Min Googlemail også konfigureres til å laste ned Windows Mail og fungerer fint. takk Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forventer det bare en tempoary problem ... prøve igjen i kveld og se hva som skjer.
|
| |||
| |||
| ok takk |
|
| |||
| |||
| Yup Du hadde rett! Takk igjen |
|
| |||
| |||
| Proably Yahoo var bare endre noen DNS ruter eller noe. Glad sitt arbeide igjen ... Jeg kunne ikke være uten Windows Live Mail.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp Med Windows Mail Standarder | ptfitzy | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 12 august 2009 08:51 |
| E-post vil ikke gå Fra Outboox - Windows Mail | katiecoos | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 10 | 25 april 2009 09:38 |
| Windows Mail: Hvordan kan et program bli så elendig ... | Brant | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 21 nov 2008 12:17 |
| Windows Mail blir oversvømmet med gammel e-post! | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 19 nov 2008 15:05 |
| Problemet med Windows Mail | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 19 | 18 mars 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |