![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har et lille problem! Min Gmail og Yahoo mail-konti er konfigureret til at hente via Windows Mail. I aftes blev det alle fint, men havde et login problem her i formiddag .. hadnt betalte min regning .... Ups! Anyway, ikke at tro, at det var spørgsmål, de tekniske fyr på tiscali tog mig til at ændre DNS-serverens adresse som jeg har en router, der er nedsat osv. jeg endelig fået tilsluttet, men nu, når jeg åbner Windows Mail, indbakken bliver oversvømmet med emails helt tilbage til 2001 !!!!! På mmoent der findes omkring 380 e-mails i indbakken og over 1000 i junk mail. Jeg selv fik en med en trojansk popping up! Ok jeg dont klart min e-mail-konti, der ofte som du aldrig vide, men hvordan kan jeg stoppe denne syndfloden?? Kan det være en virus? Jeg skal til scanning med min anti-virus alligevel, men eventuelle råd vil være velkommen! tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sørg for, at du er opsætningen i POP3 konfiguration, den måde de beskeder få slettet tiscali udgang efter downloades til din e-mail-klient, at måden, de får kun hentet én gang. Hvis downloading af gamle e-mails er stadig et problem, logge ind på din web-konto og slette e-mails der, vil de så være væk for evigt og vil aldrig hente igen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, som Dave sagde, selvfølgelig noget har gjort Windows Live Mail føler behov for at redownload alt. Kort for at gå gennem det hele er der ikke meget du kan gøre, bortset fra slette det hele. Når du har gjort, skal du sørge for at ændre POP3 indstilling til at slette e-mails på serveren, efter at den er blevet hentet til at forhindre dette i at ske igen.