vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Windows Mail tulvii vanhoja sähköpostiviestejä!

Reply

Thread Tools
Old 10 marraskuu 2008, 06:09
Rahoittajien ryhmän

Hei

Minulla on pieni ongelma! Gmail-ja Yahoo spostitilit on määritetty lataamaan Windows Mail. Eilen illalla se oli hieno mutta oli sisäänkirjoittautumissivuksesi ongelma tänä aamuna .. hadnt maksettu minun bill .... oho! Joka tapauksessa, ei ajatella, että oli kysymys, tekniset kaveri tiscali vei minut läpi muuttuviin DNS-palvelimen osoite Kuten olen reititin perustaa jne. Lopulta sain kytkettynä, mutta nyt kun avaan Windows Mail, postilaatikkoon on tulvii sähköpostit juontavat juurensa 2001 !!!!! Vuoden mmoent on noin 380 sähköpostiviestejä postilaatikosta ja yli 1000 on roskapostia. En edes yksi Troijan popping up! Ok i dont selvää minun spostitilit että aina kun ei koskaan tiedä, mutta miten voin lopettaa tämän vedenpaisumus? Voisiko se olla virus? Aion skannata minun anti-virus joka tapauksessa mutta kaikki neuvot olisivat kiitollisesti saanut! kiitos!
Old 19 marraskuu 2008, 08:04
Administrator Group

Varmista, että olet setup POP3 kokoonpanon, että tapa viestit saada poistettu tiscali lopussa sen jälkeen, kun lataat tiedoston sähköpostiohjelma, että miten ne vain ladata kerran. Jos lataaminen vanhoja sähköpostiviestejä on edelleen ongelma, kirjaudu Web-tili ja poista emails siellä, ne on sitten mennyt ikuisesti eikä tule koskaan ladata uudelleen.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 marraskuu 2008, 15:05
Moderator Group

Jep, kuten Dave sanoi, tietenkin on Windows Live Mail tunne tarvetta redownload kaiken.

Lyhyt mennä sen läpi kaikki on vähän voit lisäksi poistaa kaiken.

Kun olet tehnyt, varmista, että voit muuttaa POP3 asetus poistaa postin palvelimen, kun se on ladattu, ettei tämä tapahtuisi uudestaan.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.