![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on pieni ongelma! Gmail-ja Yahoo spostitilit on määritetty lataamaan Windows Mail. Eilen illalla se oli hieno mutta oli sisäänkirjoittautumissivuksesi ongelma tänä aamuna .. hadnt maksettu minun bill .... oho! Joka tapauksessa, ei ajatella, että oli kysymys, tekniset kaveri tiscali vei minut läpi muuttuviin DNS-palvelimen osoite Kuten olen reititin perustaa jne. Lopulta sain kytkettynä, mutta nyt kun avaan Windows Mail, postilaatikkoon on tulvii sähköpostit juontavat juurensa 2001 !!!!! Vuoden mmoent on noin 380 sähköpostiviestejä postilaatikosta ja yli 1000 on roskapostia. En edes yksi Troijan popping up! Ok i dont selvää minun spostitilit että aina kun ei koskaan tiedä, mutta miten voin lopettaa tämän vedenpaisumus? Voisiko se olla virus? Aion skannata minun anti-virus joka tapauksessa mutta kaikki neuvot olisivat kiitollisesti saanut! kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varmista, että olet setup POP3 kokoonpanon, että tapa viestit saada poistettu tiscali lopussa sen jälkeen, kun lataat tiedoston sähköpostiohjelma, että miten ne vain ladata kerran. Jos lataaminen vanhoja sähköpostiviestejä on edelleen ongelma, kirjaudu Web-tili ja poista emails siellä, ne on sitten mennyt ikuisesti eikä tule koskaan ladata uudelleen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, kuten Dave sanoi, tietenkin on Windows Live Mail tunne tarvetta redownload kaiken. Lyhyt mennä sen läpi kaikki on vähän voit lisäksi poistaa kaiken. Kun olet tehnyt, varmista, että voit muuttaa POP3 asetus poistaa postin palvelimen, kun se on ladattu, ettei tämä tapahtuisi uudestaan.