mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Windows Mail wordt overspoeld met oude e-mails!

Reply

Thread Tools
Old 10 november 2008, 06:09
Donor Groep

Default Windows Mail wordt overspoeld met oude e-mails!

Hoi

Ik heb een klein probleem! Mijn Gmail en Yahoo e-mail accounts zijn geconfigureerd om te downloaden via Windows Mail. Gisteravond was het allemaal prima, maar had een login probleem vanmorgen .. hadnt betaald mijn factuur .... oeps! Hoe dan ook, niet denken dat de kwestie op het spel, de technische man bij Tiscali nam me tot het wijzigen van de DNS-server adres als ik een router in te stellen enz. Ik heb eindelijk aangesloten, maar nu als ik open Windows Mail, de inbox wordt overspoeld met e-mails die teruggaat tot 2001 !!!!! Aan het mmoent er zo'n 380 e-mails in de inbox en meer dan 1000 in de junk mail. Ik kreeg zelfs een met een trojan popping up! Ok i dont mijn e-mail accounts die vaak als je weet nooit, maar hoe kan ik dit stoppen zondvloed? Zou het een virus? Ik ga om te scannen met mijn anti-virus eigenlijk maar een advies zou dankbaar ontvangen! bedankt!
Old 19 november 2008, 08:04
Administrator Group

Zorg ervoor dat u de installatie in POP3-configuratie, dat de manier waarop de berichten worden verwijderd tiscali het einde na het downloaden naar uw e-mailclient, die manier krijgen ze slechts een keer gedownload. Als het downloaden van oude e-mails is nog steeds een probleem, inloggen op uw web-account en verwijder de e-mails daar, zij zal dan voorgoed verdwenen en zal nooit opnieuw gedownload.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 nov 2008, 15:05
Moderator Groep

Yep, zoals Dave al zei, natuurlijk iets heeft gemaakt van Windows Live Mail voelen de noodzaak om redownload alles.

Short gaan door middel van dit alles is er weinig wat je kunt doen, afgezien van alle verwijderen.

Wanneer u hebt gedaan, moet u controleren of u de POP3-instelling te verwijderen e-mail op de server nadat deze is gedownload om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Is Windows Live Mail Desktop downloaden, ik bedoel Ontvang e-mails in Entourage rs4025 Windows besturingssystemen 1 16 oktober 2009 10:57
E-mails zal niet ingaan Van Outboox - Windows Mail katiecoos E-mail, VoIP & IM Overleg 10 25 apr 2009 09:38
Getting Gratis Email Providers te verzenden e-mails naar Outlook op Voorraad Tom Billington E-mail, VoIP & IM Overleg 1 De 7 maart 2009 13:12
Windows Mail dfr200764 E-mail, VoIP & IM Overleg 4 20 aug 2008 14:42
Probleem met Windows Mail dfr200764 E-mail, VoIP & IM Overleg 19 18 mrt 2008 14:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.