![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... ja sen markkinoille? Minulla on ollut vain harmia tällä ohjelmalla. En aio vaivata listalle ongelmia. Voisiko joku antaa minulle hyvän sähköpostiohjelmaa, että en voi ladata. Mieluiten edullisesti tai ilmaiseksi? Luulen Minun olisi pitänyt sanoa Haluan tämän minun tietokone, ei etäsijainnista. Olen aina vain mieluummin näin. Se aina tuntuu toimivan nopeammin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mozillia Thunderbird alkaen päättäjien Firefox.
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mozilla Thunderbird on hyvä valinta. Omasta mielestäni mitään vikaa Windows Live Mail. Webmail on toinen vaihtoehto.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje Windows Mail oletusarvoja | ptfitzy | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 12th Aug 2009 08:51 |
| Sähköpostit Will Not Go From Outboox - Windows Mail | katiecoos | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 10 | 25th Apr 2009 09:38 |
| Windows Mail tulvii vanhoja sähköpostiviestejä! | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 19. marraskuu 2008 15:05 |
| Windows Mail | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 20th Aug 2008 14:42 |
| Problem with Windows Mail | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 19 | 18th Mar 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |