![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb Outlook Express geconfigureerd voor het ontvangen van mijn Yahoo mail. Het blijft terugkomen en geeft dit: Account: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd (SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19 OE was fine eerder, maar vroeg me af of Yahoo Mail was het probleem zelf kan ik geen toegang tot mijn account direct online. Echter zeggen dat mijn vrouw u toegang tot de hare rechtstreeks op Yahoo maar ze gebruikt Plusnet als haar ISP dat ik gebruik tiscali! Moet ik gewoon wachten tosee als het probleem is opgelost? Ik heb een windows netwrok diagnostische scan en het was er over het wijzigen van de poort instelling 80. Nooit een probleem voor. bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u geen toegang tot uw account via het web Ik wil aannemen dat het een kwestie van hun einde niet uw.
| |||
| |||
| Yep haar geldboete nu thanks! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Mail en Yahoo IMAP4 account | gadusmorhua | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | 14 september 2009 23:40 |
| Hoe sluit ik mijn Yahoo! mail account in Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Probleem met Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 19 | 18 mrt 2008 14:49 |
| Probleem installeren en uitvoeren van Yahoo Messenger 9 | playagain | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 17 nov 2007 19:38 |
| Help - Yahoo Mail - Kopieën Niet op server | suziewongxxx | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 15e sep 2007 14:54 |
| Thread Tools | |
| |