![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har Outlook Express konfigurert til å motta min yahoo mail. Det holder å komme tilbake og gi dette: Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 OE var bra tidligere, men lurte på om Yahoo Mail var problemet seg som jeg ikke tilgang til kontoen min direkte online. Men å si at min kone har tilgang hennes direkte på Yahoo men hun bruker Plusnet som henne ISP mens jeg bruker Tiscali! Må jeg vente tosee om problemet er løst? Jeg gjorde en Windows netwrok diagnostisk scan og det var skravlet om endring av portinnstilling 80. Aldri hadde et problem før. takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke får tilgang til kontoen din via nettet Jeg vil anta at det er et problem sin ende ikke.
| |||
| |||
| Jepp fint nå takk! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Mail og Yahoo IMAP4-konto | gadusmorhua | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 14 september 2009 23:40 |
| Hvordan kan jeg koble My Yahoo! postkonto til Outlook Express? | jemmah | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Problemet med Windows Mail | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 19 | 18 mars 2008 14:49 |
| Problem installerer og kjører Yahoo Messenger 9 | playagain | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 17 nov 2007 19:38 |
| Hjelp - Yahoo Mail - Eksemplar Ikke igjen på serveren | suziewongxxx | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 15nde sep 2007 14:54 |
| Thread Tools | |
| |