mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Yahoo mail problem

Reply

Thread Tools
Old 8 december 2007, 11:19
Givargruppen

Default Yahoo mail problem

Hej
Jag har utkikexpress konfigureras för att få min yahoo mail. Det fortsätter att komma tillbaka och ge detta:
Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: "pop.mail.yahoo.co.uk ', Protokoll: POP3, Port: 110, Secure (SSL): Nej, Felnummer: 0x800CCC19

OE var bra tidigare, men undrar om yahoo post var problemet själv så jag kan inte komma åt mitt konto direkt online. Men att säga att min fru kan få tillgång till hennes direkt på yahoo men hon använder Plusnet som hennes ISP medan jag använder tiscali!

Får jag bara vänta tosee om problemet är löst? Jag gjorde ett fönster netwrok diagnostiska scan och det pågår om att ändra port inställningen till 80. Aldrig haft problem förut.

tack
Old 8 december 2007, 11:24
Administrator Group

Om du inte kan komma åt ditt konto via webben jag antar det är en fråga sitt slut inte ditt.

Vänta och det bör sortera sig ut.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 december 2007, 13:15
Givargruppen

Japp böterna nu tack!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.