mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Yahoo Msgr 9. Hvor er de Samtaler Gemte?

Reply

Thread Tools
Old 13 marts 2009, 13:32
Medlem Gruppen

Default Yahoo Msgr 9. Hvor er de Samtaler Gemte?

Yahoo Msgr 9. Hvor er de Samtaler Gemte?

I guess that helps.
Old 14 marts 2009, 05:33
Medlem Gruppen

Default Yahoo Msgr 9. Hvor er de Samtaler Gemte?

Jeg er plannig om at slette min xp og installere Windows ME på sin plads. det gør de samtaler gemme et sted? alle jeg fandt var dat filer med mine kontakter navn i en mappe, der hedder noget i retning af beskeder eller arkiv.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
SBC Yahoo til AT & T Yahoo babaroga Networking, Modemer & VoIP 0 19. jun 2009 16:23
MS-DOS ansøgningen gemmes under Min File Navne ahren Windows-operativsystemer 0 6. jun 2009 04:49
Hvis min Windows prøveperiode udløber og jeg har ikke gemt mine filer vil jeg miste dem for evigt? Brian C Windows-operativsystemer 9 22. maj 2009 09:27
Gemte spil forsvundet ved start nettet! Jack06 General Software Chat 2 21. feb 2008 11:36
Hvordan ser du gemte samtaler på MSN Messenger? Candy !!!!!!!!! E-mail, VoIP og IM Discussion 1 18 marts 2007 16:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.