mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Yahoo Msgr 9. Var finns de Konversationer Sparade?

Reply

Thread Tools
Old 13 mars 2009, 13:32
Ledamot Gruppen

Default Yahoo Msgr 9. Var finns de Konversationer Sparade?

Yahoo Msgr 9. Var finns de Konversationer Sparade?

Jag antar att det hjälper.
Old 14 Mars 2009, 05:33
Ledamot Gruppen

Default Yahoo Msgr 9. Var finns de Konversationer Sparade?

Jag plannig om utplånande min xp och installera Windows ME på sin plats. så gör du konversationer spara någonstans? allt jag hittade var dat-filer med mina kontakter namn i en mapp som heter något i stil med meddelanden eller arkiv.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
SBC Yahoo till AT & T Yahoo babaroga Nätverk, Modem & VoIP 0 19 juni 2009 16:23
MS-DOS ansökan sparas under Mina filnamn Ahren Windows-operativsystem 0 6 juni 2009 04:49
Om min Windows rättegång går ut och jag har inte sparat mina filer kommer jag förlorar dem för alltid? Brian C Windows-operativsystem 9 22 maj 2009 09:27
Sparade spel försvann vid start nätet! Jack06 General Software Chat 2 21 februari 2008 11:36
Hur ser du sparade konversationer på MSN Messenger? Candy !!!!!!!!! E-post, VoIP & IM Diskussion 1 18 mars 2007 16:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.