![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg håber, im udstationering denne i den rigtige afdeling! Im har problemer med Yahoo Messenger Jeg bliver ved med at få indlæg med at sige, at der er en scriptfejl på Yahoo, og at der isnt nok lagerplads til at fuldføre handlingen. Jeg kan heller ikke se nogen ting at ive maskine eller tekst, ive modtaget Ive afinstalleres og re-installeret den nyeste version, og det gjorde ikke arbejde. Plus ive kontrolleres alle indstillinger i Internet Explorer og dens stadig den samme. Help please! Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra den måde, du har beskrevet, at det lyder som en fejl hos Yahoo, ikke din Messenger, har du nogen venner / familie på Yahoo, som du kan finde ud af, om det er den samme for dem?
| |||
| |||
| Jeg allerede kontrolleret med 3 eller 4 personer, og de arent at have nogen problemer. |
|
| |||
| |||
| Kan nogen foreslå noget? Im klar til at smide min pc ud af vinduet! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Du kan også prøve Trillian, Gaim, Pidgin eller TerraIM. Alle, der støtter AIM og en eller flere andre IM såvel. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Isnt Mål AOL IM? Eller er jeg forvirret?! Sin yahoo im har problemer med |
|
| |||
| |||
| Oh yeah ... gør ikke meget forskel Men det vil blive understøttet af en af disse. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows XP Keep Getting scriptfejlmeddelelse | Sparkey 5 | Windows-operativsystemer | 0 | 18 September 2009 09:48 |
| Java Script Fejl? | Kona1984hawaii | General Software Chat | 4 | 15. maj 2008 02:44 |
| Logonscript og autohide help! | fireballs169 | Windows-operativsystemer | 6 | 2 marts 2008 16:43 |
| Internet Explorer scriptfejl | proyal03 | Webbrowsere & FTP Klienter | 8 | 23 januar 2008 05:35 |
| Script til Change Mouse Størrelse? | c02asm | Windows-operativsystemer | 5 | 27 november 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |