![]() |
|
| |||
| |||
| Ik hoop im posting deze in de juiste rubriek! Im problemen met yahoo messenger Ik krijg steeds berichten zeggen dat er een script fout op Yahoo, en dat er genoeg isnt opslag voor de voltooiing van de operatie. Ik zie geen ding dat ive getypt of tekst die ive ontvangen Ive verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de nieuwste versie, en dat didnt werk. Plus ive gecontroleerd alle instellingen in Internet Explorer en zijn nog steeds hetzelfde. Help alsjeblieft! Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van de manier waarop u hebt beschreven dat, het klinkt als een fout met Yahoo, niet in uw messenger, heb je geen vrienden / familie op Yahoo dat u kunt vinden of is het hetzelfde voor hen?
| |||
| |||
| Ik heb al gecontroleerd met 3 of 4 personen, en ze Arent met eventuele problemen. |
|
| |||
| |||
| Kan iemand iets suggereren? Im klaar om te gooien mijn pc uit het raam! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Je kan ook proberen Trillian, Gaim, Pidgin of TerraIM. Die alle steun AIM en een of meer andere IM typen ook. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Isnt Doel AOL IM? Of ben ik de war? Haar yahoo im problemen met |
|
| |||
| |||
| Oh ja ... maakt niet veel verschil is echter, dit zal worden ondersteund door een van hen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows XP krijg steeds Script Error Message | Sparkey 5 | Windows besturingssystemen | 0 | 18 september 2009 09:48 |
| Java Script Fout? | Kona1984hawaii | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 15 mei 2008 02:44 |
| Aanmeldingsscript en autoverbergen helpen! | fireballs169 | Windows besturingssystemen | 6 | De 2 maart 2008 16:43 |
| Internet explorer scriptfouten | proyal03 | Web Browsers & FTP Clients | 8 | 23 Jan 2008 05:35 |
| Script te wijzigen Muis Grootte? | c02asm | Windows besturingssystemen | 5 | 27 nov 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |