![]() |
|
| |||
| |||
| Jag hoppas im meddelanden detta i rätt avdelning! Im har problem med Yahoo Messenger Jag får meddelanden som säger att det finns ett skriptfel på Yahoo, och att det isnt tillräckligt med lagringsutrymme för att slutföra åtgärden. Jag kan inte heller se någon sak som ive maskinskriven eller text som ive fått Ive avinstallerats och åter installerat den senaste versionen, och det gjorde arbetet. Plus ive kontrolleras alla inställningar i Internet Explorer och fortfarande densamma. Hjälp snälla! Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Från det sätt du har beskrivit att det låter som ett fel med yahoo, inte din messenger, har du några vänner / familj på Yahoo som du kan ta reda på om det är samma för dem?
| |||
| |||
| Jag har redan kontrollerat med 3 eller 4 personer, och de Arent har något problem. |
|
| |||
| |||
| Kan någon föreslå något? Im redo att kasta datorn genom fönstret! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Du kan också prova Trillian, Gaim, Pidgin eller TerraIM. Alla som stöder AIM och en eller flera andra IM typer också. Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Isnt Syfte AOL IM? Eller är jag förvirrad? Dess yahoo IM har problem med |
|
| |||
| |||
| Oh yeah ... inte gör så stor skillnad även om det kommer att stödjas av en av dessa. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows XP får hela tiden Script Error Message | Sparkey 5 | Windows-operativsystem | 0 | 18 September 2009 09:48 |
| Java Script Error? | Kona1984hawaii | General Software Chat | 4 | 15 maj 2008 02:44 |
| Inloggningsskript och autohide hjälp! | fireballs169 | Windows-operativsystem | 6 | 2 mars 2008 16:43 |
| Internet Explorer skriptfel | proyal03 | Webbläsare & FTP Klienter | 8 | 23 januari 2008 05:35 |
| Script för Change Mouse Storlek? | c02asm | Windows-operativsystem | 5 | 27 november 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |