mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Adobe Photoshop og Illustrator kan ikke åbne

Reply

Thread Tools
Old 11. sep 2008, 01:18
Donor-Gruppen

Default Adobe Photoshop og Illustrator kan ikke åbne

Hej,
Jeg har de seneste problemer med Photoshop og Illustrator CS3. Når jeg åbner Photoshop, fejlen afsendelse vises vinduet. Når jeg klikker for at se, hvad rapporten indeholder, det siger
AppName: photoshop.exe
AppVer.10.0.0.0
ModName: adobeowl.dll
Modver: 1.0.92.0
Offset: 00069b7d
Jeg har hørt om lignende problemer, hvor det er en model, og du kan slette filen og det kan arbejde. Så flyttede jeg den et andet sted, men så er det sagt "Kunne ikke finde AdobeOwl.dll. Geninstallere kan fastsætte 'osv. Så jeg lægge filen tilbage. Fejlen kommer op hver gang.
Med Illustrator, en fejlmeddelelse også dukker op, men det er ikke en Windows-en. Der står:
Mangler påkrævet plugins, BRS blyant Tool, udvides, Pathfinder Suite.
Jeg har prøvet at geninstallere begge programmer, men det stadig ikke virker. Der er ikke noget problem med andre Adobe stuff hidtil, er det netop disse. Jeg har gjort et virus scanning med SuperAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, Adaware 2008, Sybot S & D og Eset Smart Security, alle af dem retur ikke virus opdaget.
Help please?
Old 11. sep 2008, 07:51
Donor-Gruppen

Jeg motorbriller fejlkoden og tilsyneladende denne fejl er fælles, men der findes en løsning. sin vis i modstrid med printerdrivere, så skal du indstille din standard-printer til en anden printer, hvis du kun har 1 printer installeret, kan du indstille den til Adobe virtuel printer ved at installere pdf konverterens tror jeg.
Old 11. sep 2008, 23:07
Donor-Gruppen

Vent lidt, så du siger jeg har brug for at ændre min standardprinter til en anden printer? Jeg har kun en, og du sagde, at jeg kan indstille den til Adobe virtuel printer ved at installere PDF konverter. Hvor kan jeg få PDF Converter? Google kom med masser af resultater, men ingen af disse programmer, blot online omdannere.
Old 11. sep 2008, 23:40
Donor-Gruppen

oh well blot for simplisity og se, om det rent faktisk virker slette din primære printeren og derefter forsøge Photoshop.
Old 11. sep 2008, 23:42
Donor-Gruppen

Standardprinter blev slettet og det stadig ikke virker.
Old 12. sep 2008, 06:59
Donor-Gruppen

godt heres tråden om denne fejl alligevel http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77
Old 12. sep 2008, 16:13
Donor-Gruppen

Yea, jeg så, at tråd også. Thanks anyway.
Old 30. sep 2008, 17:23
Donor-Gruppen

Jeg afinstalleret både et par uger siden, og geninstalleret i dag, og det virkede! Jeg ved ikke hvordan, men det netop gjorde ... Geninstallere ikke virkede før, men det gjorde nu. Jeg er så glad .
Old 6. oktober 2008, 09:37
Donor-Gruppen

Glad du fik det sorteret. Jeg var lige ved at komme og foreslår noget, men intet punkt nu!

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6. oktober 2008, 16:26
Donor-Gruppen

Tak. Jeg gætte en ekstra stilling betyder flere punkter?

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Leder du efter en Netbook, som kan håndtere Adobe Dreamweaver, Flash og Illustrator 4D (Fordy (Ford) Ollie Laptops, Mobiles & PDA'er 5 8 oktober 2009 11:57
Sådan oprettes en revet hul i papir i illustrator sinisa Multimedia & Codecs 2 31. maj 2009 20:52
Adobe Illustrator problem Buchanan General Software Chat 3 23 februar 2008 21:40
Adobe Illustrator bjones1976 Multimedia & Codecs 6 9 januar 2008 08:10
Adobe Illustrator dodgyant General Software Chat 2 22 oktober 2006 02:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.