![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har de seneste problemer med Photoshop og Illustrator CS3. Når jeg åbner Photoshop, fejlen afsendelse vises vinduet. Når jeg klikker for at se, hvad rapporten indeholder, det siger AppName: photoshop.exe AppVer.10.0.0.0 ModName: adobeowl.dll Modver: 1.0.92.0 Offset: 00069b7d Jeg har hørt om lignende problemer, hvor det er en model, og du kan slette filen og det kan arbejde. Så flyttede jeg den et andet sted, men så er det sagt "Kunne ikke finde AdobeOwl.dll. Geninstallere kan fastsætte 'osv. Så jeg lægge filen tilbage. Fejlen kommer op hver gang. Med Illustrator, en fejlmeddelelse også dukker op, men det er ikke en Windows-en. Der står: Mangler påkrævet plugins, BRS blyant Tool, udvides, Pathfinder Suite. Jeg har prøvet at geninstallere begge programmer, men det stadig ikke virker. Der er ikke noget problem med andre Adobe stuff hidtil, er det netop disse. Jeg har gjort et virus scanning med SuperAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, Adaware 2008, Sybot S & D og Eset Smart Security, alle af dem retur ikke virus opdaget. Help please? |
|
| |||
| |||
| Jeg motorbriller fejlkoden og tilsyneladende denne fejl er fælles, men der findes en løsning. sin vis i modstrid med printerdrivere, så skal du indstille din standard-printer til en anden printer, hvis du kun har 1 printer installeret, kan du indstille den til Adobe virtuel printer ved at installere pdf konverterens tror jeg. |
|
| |||
| |||
| Vent lidt, så du siger jeg har brug for at ændre min standardprinter til en anden printer? Jeg har kun en, og du sagde, at jeg kan indstille den til Adobe virtuel printer ved at installere PDF konverter. Hvor kan jeg få PDF Converter? Google kom med masser af resultater, men ingen af disse programmer, blot online omdannere. |
|
| |||
| |||
| oh well blot for simplisity og se, om det rent faktisk virker slette din primære printeren og derefter forsøge Photoshop. |
|
| |||
| |||
| Standardprinter blev slettet og det stadig ikke virker. |
|
| |||
| |||
| godt heres tråden om denne fejl alligevel http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77 |
|
| |||
| |||
| Yea, jeg så, at tråd også. Thanks anyway. |
|
| |||
| |||
| Jeg afinstalleret både et par uger siden, og geninstalleret i dag, og det virkede! Jeg ved ikke hvordan, men det netop gjorde ... Geninstallere ikke virkede før, men det gjorde nu. Jeg er så glad .
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad du fik det sorteret. Jeg var lige ved at komme og foreslår noget, men intet punkt nu!
| |||
| |||
| Tak. Jeg gætte en ekstra stilling betyder flere punkter?
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Leder du efter en Netbook, som kan håndtere Adobe Dreamweaver, Flash og Illustrator | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 8 oktober 2009 11:57 |
| Sådan oprettes en revet hul i papir i illustrator | sinisa | Multimedia & Codecs | 2 | 31. maj 2009 20:52 |
| Adobe Illustrator problem | Buchanan | General Software Chat | 3 | 23 februar 2008 21:40 |
| Adobe Illustrator | bjones1976 | Multimedia & Codecs | 6 | 9 januar 2008 08:10 |
| Adobe Illustrator | dodgyant | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 02:24 |
| Thread Tools | |
| |