vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Adobe Photoshop-ja Illustrator ei voi avata

Reply

Thread Tools
Old 11. Sep 2008, 01:18
Rahoittajien ryhmän

Hei,
Olen viime ongelmia Photoshop-ja Illustrator CS3. Kun avaan Photoshop, virhe lähettäminen-ikkuna. Kun napsautat mitä mietintö sisältää, se sanoo
Appname: photoshop.exe
AppVer.10.0.0.0
Modname: adobeowl.dll
Modver: 1.0.92.0
Offset: 00069b7d
Olen kuullut samanlaisia ongelmia, jos se on mod ja voit poistaa tiedoston, ja se saattaisi toimia. Siksi olen esittänyt sen jonnekin muualle, mutta sitten se sanoi "ei löytynyt AdobeOwl.dll. Uudelleenasentamistoiminnot voi vahvistaa "jne. Joten minun laittaa tiedoston takaisin. Virhe tulee aina.
With Illustrator, virheilmoituksen myös tulee, mutta se ei ole Windows yksi. Siinä sanotaan:
Puuttuu tarvittava plugins, BRS lyijykynä Tool, Laajentuessaan Pathfinder Suite.
Olen yrittänyt asentaa molemmat ohjelmat, mutta se ei vieläkään toimi. Ei ole mitään ongelmaa muiden adobe tavaraa niin paljon, se on juuri nämä. Olen tehnyt virusskannauksen kanssa SuperAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, Adaware 2008, Sybot S & D ja Eset Smart Security, kaikki ne palaavat ei viruksia havaitaan.
Ohje please?
Old 11. Sep 2008, 07:51
Rahoittajien ryhmän

i googles virhe koodi ja ilmeisesti tämä virhe on yleinen, mutta on olemassa ratkaisu. sen noin ristiriidassa tulostinohjaimet niin sinun täytyy määrittää oletusarvon tulostimen muihin tulostimen, jos sinulla on vain 1 tulostinta asennettuna, voit asettaa sen Adobe virtuaalinen tulostin asentamalla pdf-muuntimen i think.
Old 11. Sep 2008, 23:07
Rahoittajien ryhmän

Odota, niin olet sanoivat, että minun tarvitsee muuttaa oletusvastausosoitteenani kirjoitin toista tulostinta? Minulla on vain yksi ja sanoitte voin asettaa sen Adobe virtuaalinen tulostin asentamalla PDF muunninta. Mistä saan PDF Converter? Google-hakuja tuli paljon tuloksia, mikään niistä ohjelmista, juuri online-muuntimet.
Old 11. Sep 2008, 23:40
Rahoittajien ryhmän

No vain simplisity ja se, onko tämä todella toimii poistaa ensisijaiselta tulostin ja yritä sitten Photoshop.
Old 11. Sep 2008, 23:42
Rahoittajien ryhmän

Oletustulostimeksi oli poistettu, ja se ei vieläkään toimi.
Old 12. Sep 2008, 06:59
Rahoittajien ryhmän

hyvin heres lanka tästä virheestä huolimatta http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77
Old 12. Sep 2008, 16:13
Rahoittajien ryhmän

Kyllä, olen nähnyt, että säikeen liikaa. Kiitos joka tapauksessa.
Old 30 Sep 2008, 17:23
Rahoittajien ryhmän

I uninstalled sekä muutama viikko sitten, ja uudelleen tänään, ja se toimi! En tiedä miten, mutta se ei ... Uudelleenasentamistoiminnot ei toiminut aikaisemmin, mutta se ei nyt. Olen niin onnellinen .
Old 6 lokakuu 2008, 09:37
Rahoittajien ryhmän

Kiva kun sain sen LAJITTELE. Olin juuri tullut pitkin ja ehdottaa jotakin, mutta mitään järkeä nyt!

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6 lokakuu 2008, 16:26
Rahoittajien ryhmän

Kiitos. I guess ylimääräinen post tarkoittaa enemmän pisteitä?

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.