mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Adobe Photoshop en Illustrator kan niet worden geopend

Reply

Thread Tools
Old 11 sep 2008, 01:18
Donor Groep

Default Adobe Photoshop en Illustrator kan niet worden geopend

Hoi,
Ik heb de recente problemen met Photoshop en Illustrator CS3. Toen ik open Photoshop, de fout verzenden venster. Als ik klik om te zien wat het verslag bevat, het zegt
AppName: photoshop.exe
AppVer.10.0.0.0
ModName: adobeowl.dll
ModVer: 1.0.92.0
Offset: 00069b7d
Ik heb gehoord van soortgelijke problemen wanneer het gaat om een mod en je kunt het bestand verwijderen en kan het werk. Dus ik verhuisde hij ergens anders, maar toen hij zei: 'Kan niet vinden AdobeOwl.dll. Reinstalling kan vaststellen ", enz. Dus ik heb het bestand terug. De fout komt iedere keer.
Met Illustrator, een foutmelding ook komt, maar het is niet een Windows een. Hij zegt:
Ontbrekende vereiste plugins, BRS potlood Tool, uitbreidt, Pathfinder Suite.
Ik heb geprobeerd het opnieuw installeren van beide programma's, maar het nog steeds niet werkt. Er is geen enkel probleem met andere Adobe spul zo ver, het is gewoon deze. Ik heb een virus scan met SuperAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, Adaware 2008, Sybot S & D en Eset Smart Security, allen van hen terugkeren niet virussen ontdekt.
Help alstublieft?
Old 11 sep 2008, 07:51
Donor Groep

i googles de foutcode en blijkbaar deze fout komt vaak voor, maar er is een oplossing. zijn een aantal conflicten met printer drivers dus moet u uw standaard printer op een andere printer, als je alleen maar 1 printer geïnstalleerd, kunt u het aan de Adobe virtuele printer te installeren van de PDF Converter denk ik.
Old 11 sep 2008, 23:07
Donor Groep

Wacht, dus je zegt ik nodig om mijn standaard printer op een andere printer? Ik heb maar een en je zei dat ik kan instellen op de Adobe virtuele printer te installeren PDF converter. Waar kan ik PDF Converter? Google kwam met veel van de resultaten, geen van deze programma's, net online converters.
Old 11 sep 2008, 23:40
Donor Groep

Ach alleen voor simplisity en zien of dit echt werkt u uw primaire printer en probeer photoshop.
Old 11 sep 2008, 23:42
Donor Groep

Standaardinstellingen van de printer is verwijderd en is er nog steeds niet werkt.
Old 12 sep 2008, 06:59
Donor Groep

heres en de discussie over deze fout toch http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77
Old 12 sep 2008, 16:13
Donor Groep

Ja, ik zag dat draad ook. Bedankt anyway.
Old 30e sep 2008, 17:23
Donor Groep

Ik verwijderde beide een paar weken geleden, en vandaag opnieuw geïnstalleerd, en het werkte! Ik weet niet hoe, maar het was gewoon ... Reinstalling werkte niet vóór, maar het heeft nu. Ik ben zo blij .
Old 6 okt 2008, 09:37
Donor Groep

Blij dat je het hebt gesorteerd. Ik was net te komen en iets suggereren, maar geen zin nu!

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old De 6 okt 2008, 16:26
Donor Groep

Bedankt. Ik denk dat een extra functie betekent meer punten?

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Op zoek naar een Netbook die overweg kan met Adobe Dreamweaver, Flash en Illustrator 4D (Fordy (Ford) Ollie Laptops, Mobiles & PDA's 5 8 oktober 2009 11:57
Hoe maak je een gat in gescheurd papier in illustrator sinisa Multimedia & Codecs 2 31 mei 2009 20:52
Adobe Illustrator probleem Buchanan Algemene programmatuurnoot Chat 3 23 feb 2008 21:40
Adobe Illustrator bjones1976 Multimedia & Codecs 6 9 Jan 2008 08:10
Adobe Illustrator dodgyant Algemene programmatuurnoot Chat 2 22 okt 2006 02:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.