![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb de recente problemen met Photoshop en Illustrator CS3. Toen ik open Photoshop, de fout verzenden venster. Als ik klik om te zien wat het verslag bevat, het zegt AppName: photoshop.exe AppVer.10.0.0.0 ModName: adobeowl.dll ModVer: 1.0.92.0 Offset: 00069b7d Ik heb gehoord van soortgelijke problemen wanneer het gaat om een mod en je kunt het bestand verwijderen en kan het werk. Dus ik verhuisde hij ergens anders, maar toen hij zei: 'Kan niet vinden AdobeOwl.dll. Reinstalling kan vaststellen ", enz. Dus ik heb het bestand terug. De fout komt iedere keer. Met Illustrator, een foutmelding ook komt, maar het is niet een Windows een. Hij zegt: Ontbrekende vereiste plugins, BRS potlood Tool, uitbreidt, Pathfinder Suite. Ik heb geprobeerd het opnieuw installeren van beide programma's, maar het nog steeds niet werkt. Er is geen enkel probleem met andere Adobe spul zo ver, het is gewoon deze. Ik heb een virus scan met SuperAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, Adaware 2008, Sybot S & D en Eset Smart Security, allen van hen terugkeren niet virussen ontdekt. Help alstublieft? |
|
| |||
| |||
| i googles de foutcode en blijkbaar deze fout komt vaak voor, maar er is een oplossing. zijn een aantal conflicten met printer drivers dus moet u uw standaard printer op een andere printer, als je alleen maar 1 printer geïnstalleerd, kunt u het aan de Adobe virtuele printer te installeren van de PDF Converter denk ik. |
|
| |||
| |||
| Wacht, dus je zegt ik nodig om mijn standaard printer op een andere printer? Ik heb maar een en je zei dat ik kan instellen op de Adobe virtuele printer te installeren PDF converter. Waar kan ik PDF Converter? Google kwam met veel van de resultaten, geen van deze programma's, net online converters. |
|
| |||
| |||
| Ach alleen voor simplisity en zien of dit echt werkt u uw primaire printer en probeer photoshop. |
|
| |||
| |||
| Standaardinstellingen van de printer is verwijderd en is er nog steeds niet werkt. |
|
| |||
| |||
| heres en de discussie over deze fout toch http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77 |
|
| |||
| |||
| Ja, ik zag dat draad ook. Bedankt anyway. |
|
| |||
| |||
| Ik verwijderde beide een paar weken geleden, en vandaag opnieuw geïnstalleerd, en het werkte! Ik weet niet hoe, maar het was gewoon ... Reinstalling werkte niet vóór, maar het heeft nu. Ik ben zo blij .
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blij dat je het hebt gesorteerd. Ik was net te komen en iets suggereren, maar geen zin nu!
| |||
| |||
| Bedankt. Ik denk dat een extra functie betekent meer punten?
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Op zoek naar een Netbook die overweg kan met Adobe Dreamweaver, Flash en Illustrator | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 8 oktober 2009 11:57 |
| Hoe maak je een gat in gescheurd papier in illustrator | sinisa | Multimedia & Codecs | 2 | 31 mei 2009 20:52 |
| Adobe Illustrator probleem | Buchanan | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 23 feb 2008 21:40 |
| Adobe Illustrator | bjones1976 | Multimedia & Codecs | 6 | 9 Jan 2008 08:10 |
| Adobe Illustrator | dodgyant | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 okt 2006 02:24 |
| Thread Tools | |
| |