mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Adobe Photoshop og Illustrator kan ikke åpne

Reply

Thread Tools
Old 11. sep 2008, 01:18
Donor Group

Default Adobe Photoshop og Illustrator kan ikke åpne

Hei,
Jeg har nylig problemer med Photoshop og Illustrator CS3. Når jeg åpner Photoshop, feilen sending vindu. Når jeg klikker for å se hva rapporten inneholder, står det at
AppName: photoshop.exe
AppVer.10.0.0.0
ModName: adobeowl.dll
Modver: 1.0.92.0
Offset: 00069b7d
Jeg har hørt om lignende problemer der det er en mod og du kan slette filen og det kan virke. Så jeg flyttet den et annet sted, men da sa: "Kan ikke finne AdobeOwl.dll. Reinstallere mai fikse "osv. Så jeg legge filen tilbake. Feilen kommer opp hver gang.
Med Illustrator, en feilmelding også kommer opp, men det er ikke et Windows-en. Den sier:
Mangler nødvendige programtillegg, BRS blyant Tool, utvides, Pathfinder Suite.
Jeg har prøvd å installere begge programmene, men det fortsatt ikke fungerer. Det er ikke noe problem med andre Adobe ting så langt, er det nettopp disse. Jeg har gjort en virusskanning med SuperAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, Adaware 2008, Sybot S & D og Eset Smart Security, alle av dem retur ikke virus oppdaget.
Hjelp takk?
Old 11. sep 2008, 07:51
Donor Group

i Googles feilkoden og tilsynelatende denne feilen er vanlig, men det finnes en løsning. dens noen konflikt med skriverdriverne så må du stille standardskriveren til annen skriver, hvis du bare har 1 installert kan du stille den til Adobe virtuelle skriver ved å installere pdf konverter tror jeg.
Old 11. sep 2008, 23:07
Donor Group

Vent, så du sier jeg trenger å endre standardskriver til en annen skriver? Jeg har bare en, og du sa at jeg kan sette den til Adobe virtuelle skriver ved å installere PDF konverter. Hvor kan jeg få PDF Converter? Googlingen kom med mange resultater, ingen av dem programmer, kun online omformere.
Old 11. sep 2008, 23:40
Donor Group

nåvel bare for simplisity og se om dette faktisk fungerer slette primærkalenderen skriveren og deretter prøve photoshop.
Old 11. sep 2008, 23:42
Donor Group

Standardskriveren ble slettet, og det fortsatt ikke fungerer.
Old 12. sep 2008, 06:59
Donor Group

Brønnen heres tråden om denne feilen likevel http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77
Old 12. sep 2008, 16:13
Donor Group

Det stemmer, jeg så at tråden også. Takk uansett.
Old 30nde Sep 2008, 17:23
Donor Group

Jeg avinstallerte både et par uker siden, og installert i dag, og det fungerte! Jeg vet ikke hvordan, men det hadde ... Installerer ikke fungerte før, men det gjorde nå. Jeg er så glad .
Old 6 oktober 2008, 09:37
Donor Group

Glad du har det sortert. Jeg var bare om å komme sammen og foreslå noe, men ingen poeng nå!

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6 oktober 2008, 16:26
Donor Group

Takk. Jeg antar en ekstra innlegg betyr flere poeng?

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Looking for a Netbook som kan håndtere Adobe Dreamweaver, Flash og Illustrator 4D (Fordy (Ford) Ollie Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 8 oktober 2009 11:57
Hvordan lage en revet hull i papir i Illustrator sinisa Multimedia & Kodeker 2 31 mai 2009 20:52
Adobe Illustrator problem Buchanan General Software Chat 3 23 februar 2008 21:40
Adobe Illustrator bjones1976 Multimedia & Kodeker 6 9 januar 2008 08:10
Adobe Illustrator dodgyant General Software Chat 2 22 oktober 2006 02:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.