![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har nylig problemer med Photoshop og Illustrator CS3. Når jeg åpner Photoshop, feilen sending vindu. Når jeg klikker for å se hva rapporten inneholder, står det at AppName: photoshop.exe AppVer.10.0.0.0 ModName: adobeowl.dll Modver: 1.0.92.0 Offset: 00069b7d Jeg har hørt om lignende problemer der det er en mod og du kan slette filen og det kan virke. Så jeg flyttet den et annet sted, men da sa: "Kan ikke finne AdobeOwl.dll. Reinstallere mai fikse "osv. Så jeg legge filen tilbake. Feilen kommer opp hver gang. Med Illustrator, en feilmelding også kommer opp, men det er ikke et Windows-en. Den sier: Mangler nødvendige programtillegg, BRS blyant Tool, utvides, Pathfinder Suite. Jeg har prøvd å installere begge programmene, men det fortsatt ikke fungerer. Det er ikke noe problem med andre Adobe ting så langt, er det nettopp disse. Jeg har gjort en virusskanning med SuperAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, Adaware 2008, Sybot S & D og Eset Smart Security, alle av dem retur ikke virus oppdaget. Hjelp takk? |
|
| |||
| |||
| i Googles feilkoden og tilsynelatende denne feilen er vanlig, men det finnes en løsning. dens noen konflikt med skriverdriverne så må du stille standardskriveren til annen skriver, hvis du bare har 1 installert kan du stille den til Adobe virtuelle skriver ved å installere pdf konverter tror jeg. |
|
| |||
| |||
| Vent, så du sier jeg trenger å endre standardskriver til en annen skriver? Jeg har bare en, og du sa at jeg kan sette den til Adobe virtuelle skriver ved å installere PDF konverter. Hvor kan jeg få PDF Converter? Googlingen kom med mange resultater, ingen av dem programmer, kun online omformere. |
|
| |||
| |||
| nåvel bare for simplisity og se om dette faktisk fungerer slette primærkalenderen skriveren og deretter prøve photoshop. |
|
| |||
| |||
| Standardskriveren ble slettet, og det fortsatt ikke fungerer. |
|
| |||
| |||
| Brønnen heres tråden om denne feilen likevel http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77 |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg så at tråden også. Takk uansett. |
|
| |||
| |||
| Jeg avinstallerte både et par uker siden, og installert i dag, og det fungerte! Jeg vet ikke hvordan, men det hadde ... Installerer ikke fungerte før, men det gjorde nå. Jeg er så glad .
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad du har det sortert. Jeg var bare om å komme sammen og foreslå noe, men ingen poeng nå!
| |||
| |||
| Takk. Jeg antar en ekstra innlegg betyr flere poeng?
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Looking for a Netbook som kan håndtere Adobe Dreamweaver, Flash og Illustrator | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 8 oktober 2009 11:57 |
| Hvordan lage en revet hull i papir i Illustrator | sinisa | Multimedia & Kodeker | 2 | 31 mai 2009 20:52 |
| Adobe Illustrator problem | Buchanan | General Software Chat | 3 | 23 februar 2008 21:40 |
| Adobe Illustrator | bjones1976 | Multimedia & Kodeker | 6 | 9 januar 2008 08:10 |
| Adobe Illustrator | dodgyant | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 02:24 |
| Thread Tools | |
| |